Sanoma lehti mies ja nimiasioita Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Hipeille turpaan Hipeille turpaan
Töihin Töihin
koostevideo koostevideo
mersukuskin dietti mersukuskin dietti
Koiran ruokaa Koiran ruokaa
Oletteko valmiina kesään Oletteko valmiina kesään
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
niin paljon asiaa :3 niin paljon asiaa :3
Ananas Ananas
Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929) Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929)
Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka
booby trap booby trap
vfihaan sinua mutta tykkään tuosta vfihaan sinua mutta tykkään tuosta
Donald Duck - Wide Open Spaces (1947) Donald Duck -  Wide Open Spaces (1947)
Mee pelle vittuhun! Mee pelle vittuhun!
Im so Happy Im so Happy
oon toi heppa oon toi heppa
Erilaista raiskausta Erilaista raiskausta
Maailman kaunein runo Maailman kaunein runo
Nugs Nugs
Varokaa koiraa :3 Varokaa koiraa :3
Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla
Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna
 909 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.74 MB, 1 tiedosto, 20.07.2024 22:14:16
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 20.07.2024.

Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max

[71998] [tiedosto.mp4] [5.74 MB] [460x816] [75.70s] [] []

neekeri

(1401)

läski

(489)

lihava

(60)

lapsi

(252)
20.07.2024 22:20:40
#636133 [+3] Piilota Suosittele

Tämä on seurausta, kun neekereille annetaan ruokaa puoli ilmaiseksi.
Todennäköisesti äiti on samaa kaliberia ja isä bodaa huippukuntoon itseään vankilassa.

20.07.2024 23:15:27
#636168 [+2] Piilota Suosittele

>>636133
vankilassa

😂

Nykyään ruoka on niin halpaa, että köyhällä on varaa olla läski tupakoija juoppo, paitsi Suomessa vain läski ellei keitä kiljua kuten @läskimummo.

20.07.2024 23:16:55
#636169 [+1] Piilota Suosittele

Niin joo, vankilassa. Ei ihme. CNN:n faktantarkistuksessa 16,5% tummaihoisista neekerijenkeistä on ollut joskus vankilassa, latinoista en muista, ja valkoisista 2,5%. Rasismia?

20.07.2024 23:50:16
#636184 [+-] Piilota Suosittele

Tähän taisin facessa joskus törmätä. Siellä joku piti tiukkaa ääntä tuosta lihavuudesta,
että kuulemma jonkun hoidon takia syötetty steroidia/testoa tai jotakin
vastaavaa, mikä rupesi aiheuttamaan lihomista.

Toisaalta, kyllä siellä aika moni vastaprotestoi, että oliskohan
kuitenkin ollut pohjalla jo vähän valmiiksi ja miksi sitten
ei puututtu ruokavalioon ja liikuntaa lisätty, kun lihominen
rupesi näkymään selvästi.
vaan piti päästää lapsi tuollaiseen kuntoon, että ei raukka portaita
pääse ylös...

25.06.2025 18:51:31
#703824 [+-] Piilota Suosittele

Kaloreita vähemmäksi, niin paino väkisinkin putoaa. Kuluta enemmän kuin saat -> laihdut. Ja sama toisinpäin.

[ 10 viestiä | ]