douchebag brenton douchebag brenton
Töi ukko Töi ukko
ayy lmao ayy lmao
Yhtäkkiä ravet Yhtäkkiä ravet
Paskasta hänet muistettakoon Paskasta hänet muistettakoon
I did naaht I did naaht
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
Sormeilua Sormeilua
Kyllä nyt on hauskaa Kyllä nyt on hauskaa
Yhteiskuntaan sopeutuminen Yhteiskuntaan sopeutuminen
Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Työhaastattelussa Työhaastattelussa
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Läpsytiläps Läpsytiläps
Jepari Jepari
Laita insinööri suunnittelemaan taloa-Lopputulos Laita insinööri suunnittelemaan taloa-Lopputulos
Stubidon ikenet Stubidon ikenet
Hylkiö Hylkiö
Housut Housut
Työergonomia Työergonomia
2D = 3D 2D = 3D
Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä
kessun kasvatus part.4 kessun kasvatus part.4
Nukkumatti kusipää homo Nukkumatti kusipää homo
 721 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 21.07.2024 19:33:36
[ + 2 | ]

Merten saastuttajat

[72015] [a2wqBxNo_700w_0.jpg] [0.17 MB] [700x1054] [] []
a2wqBxNo_700w_0.jpg

muovi

(32)

roska

(25)

idiootit

(26)
21.07.2024 20:55:41
#636350 [+-] Piilota Suosittele

Jos muovirokakilolla ois jonkinlainen hinta, niin tuota ei menis juuri yhtään mereen ku köyhät keräis kaiken pois.

22.07.2024 13:50:32
#636406 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy nyt tunnustaa että minä en todella ymmärrä sitä ajatusta että koska jotkut muut saastuttavat meitä enemmän niin se tarkoittaa että mekin saadaan saastuttaa ?? siis ihan oikeasti, mistä tuollainen ajatusmalli sikiää ?

Sehän on täysin selvä että pitää tarttua, ja vahvasti, noihin suurimpiin saastuttajiin, mutta edelleenkin, jokainen gramma vähemmän saastetta muista maista, kuten Suomesta, on gramma vähemmän saastetta globaalisti, ei voi olla niin vaikea ymmärtää ...

22.07.2024 20:44:30
#636455 [+3] Piilota Suosittele

>>636406 kuka täällä on sanonut että saa saastuttaa ku muutki? vain sinä. enämpi täällä kai ollaan sitämieltä että se ainaninen turha ja typerä syyllistäminen sais loppua, kun täällä asiat on suht hyvin.

23.07.2024 07:52:09
#636486 [+-] Piilota Suosittele

>>636455 No katsotaanko vaikka Basson postausta ... Luolastossa käytännössä kaikki postaukset saasteista ovat tyyppiä : katsokaa miten paljon muut saastuttavat, miksi meillä on tuulivoimaa tai uudet korkit tai tai tai ....

23.07.2024 19:10:14
#636536 [+1] Piilota Suosittele

>>636486 tuulimyllyjen vastustaminen ja ironia ei ole roskittamista.. jos haluttaisiin päästöjä vähentää niin helpoita olisi alkaa rajoittamaan lentämistä ja ihmisten kärräystä esim tänne suomeen.. täällä vähenee sakki luonnostaan ja sitä mukaa myös päästöt.

[ 9 viestiä | ]