iloinen koira kävelyllä iloinen koira kävelyllä
Voi Anus parkaa :( Voi Anus parkaa :(
Shakkisimulaatio Shakkisimulaatio
Verorahat menee tarpeeseen. Verorahat menee tarpeeseen.
pako pako
Ostaisin. Ostaisin.
Forrest apu Forrest apu
Emma ❤ Emma ❤
Romanien lähettämät vaateavustukset saapuneet Ukrainaan. Romanien lähettämät vaateavustukset saapuneet Ukrainaan.
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Valupertin aamupala Valupertin aamupala
Meno venäjä Meno venäjä
Sotaleikit Sotaleikit
Platoon Platoon
How I Wanna Die How I Wanna Die
apinalauma apinalauma
Alkoi tulosta syntymään! Alkoi tulosta syntymään!
Rikas kissa Rikas kissa
🤷 🤷
konekiväärin kanssa konekiväärin kanssa
neon hallitus evangelion neon hallitus evangelion
Dino sarjis Dino sarjis
Itänaapurivitsi Itänaapurivitsi
 721 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 21.07.2024 19:33:36
[ + 2 | ]

Merten saastuttajat

[72015] [a2wqBxNo_700w_0.jpg] [0.17 MB] [700x1054] [] []
a2wqBxNo_700w_0.jpg

muovi

(32)

roska

(25)

idiootit

(26)
21.07.2024 20:55:41
#636350 [+-] Piilota Suosittele

Jos muovirokakilolla ois jonkinlainen hinta, niin tuota ei menis juuri yhtään mereen ku köyhät keräis kaiken pois.

22.07.2024 13:50:32
#636406 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy nyt tunnustaa että minä en todella ymmärrä sitä ajatusta että koska jotkut muut saastuttavat meitä enemmän niin se tarkoittaa että mekin saadaan saastuttaa ?? siis ihan oikeasti, mistä tuollainen ajatusmalli sikiää ?

Sehän on täysin selvä että pitää tarttua, ja vahvasti, noihin suurimpiin saastuttajiin, mutta edelleenkin, jokainen gramma vähemmän saastetta muista maista, kuten Suomesta, on gramma vähemmän saastetta globaalisti, ei voi olla niin vaikea ymmärtää ...

22.07.2024 20:44:30
#636455 [+3] Piilota Suosittele

>>636406 kuka täällä on sanonut että saa saastuttaa ku muutki? vain sinä. enämpi täällä kai ollaan sitämieltä että se ainaninen turha ja typerä syyllistäminen sais loppua, kun täällä asiat on suht hyvin.

23.07.2024 07:52:09
#636486 [+-] Piilota Suosittele

>>636455 No katsotaanko vaikka Basson postausta ... Luolastossa käytännössä kaikki postaukset saasteista ovat tyyppiä : katsokaa miten paljon muut saastuttavat, miksi meillä on tuulivoimaa tai uudet korkit tai tai tai ....

23.07.2024 19:10:14
#636536 [+1] Piilota Suosittele

>>636486 tuulimyllyjen vastustaminen ja ironia ei ole roskittamista.. jos haluttaisiin päästöjä vähentää niin helpoita olisi alkaa rajoittamaan lentämistä ja ihmisten kärräystä esim tänne suomeen.. täällä vähenee sakki luonnostaan ja sitä mukaa myös päästöt.

[ 9 viestiä | ]