kisun kujeilut :3 kisun kujeilut :3
Alikersantti akusedä Alikersantti akusedä
Handmaids tale. Handmaids tale.
oispa totta oispa totta
Noussut Nukkuja Noussut Nukkuja
Aadolf rannalla Aadolf rannalla
Power of love Power of love
Bigguinen beti, vai jäddibörh :33 Bigguinen beti, vai jäddibörh :33
laskuvarjohyppy laskuvarjohyppy
reps lol,,!!!1 reps lol,,!!!1
Mamumies Mamumies
ui juma ui juma
Autetaan ihmisiä Autetaan ihmisiä
Hapsi_ Hapsi_
Kokeilin toimii Kokeilin toimii
no! no!
heihei <:3 heihei <:3
Pro tip Pro tip
Voi vittu timppa Voi vittu timppa
Hassan saapuu Suomeen Hassan saapuu Suomeen
kevin menee ulos :3 kevin menee ulos :3
vaarallista touhua vaarallista touhua
Kuvakommentti Kuvakommentti
Kulmunillakin on vaikeuksia pitää näppinsä irti niistä Kulmunillakin on vaikeuksia pitää näppinsä irti niistä
 723 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 21.07.2024 19:33:36
[ + 2 | ]

Merten saastuttajat

[72015] [a2wqBxNo_700w_0.jpg] [0.17 MB] [700x1054] [] []
a2wqBxNo_700w_0.jpg

muovi

(32)

roska

(25)

idiootit

(26)
21.07.2024 20:55:41
#636350 [+-] Piilota Suosittele

Jos muovirokakilolla ois jonkinlainen hinta, niin tuota ei menis juuri yhtään mereen ku köyhät keräis kaiken pois.

22.07.2024 13:50:32
#636406 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy nyt tunnustaa että minä en todella ymmärrä sitä ajatusta että koska jotkut muut saastuttavat meitä enemmän niin se tarkoittaa että mekin saadaan saastuttaa ?? siis ihan oikeasti, mistä tuollainen ajatusmalli sikiää ?

Sehän on täysin selvä että pitää tarttua, ja vahvasti, noihin suurimpiin saastuttajiin, mutta edelleenkin, jokainen gramma vähemmän saastetta muista maista, kuten Suomesta, on gramma vähemmän saastetta globaalisti, ei voi olla niin vaikea ymmärtää ...

22.07.2024 20:44:30
#636455 [+3] Piilota Suosittele

>>636406 kuka täällä on sanonut että saa saastuttaa ku muutki? vain sinä. enämpi täällä kai ollaan sitämieltä että se ainaninen turha ja typerä syyllistäminen sais loppua, kun täällä asiat on suht hyvin.

23.07.2024 07:52:09
#636486 [+-] Piilota Suosittele

>>636455 No katsotaanko vaikka Basson postausta ... Luolastossa käytännössä kaikki postaukset saasteista ovat tyyppiä : katsokaa miten paljon muut saastuttavat, miksi meillä on tuulivoimaa tai uudet korkit tai tai tai ....

23.07.2024 19:10:14
#636536 [+1] Piilota Suosittele

>>636486 tuulimyllyjen vastustaminen ja ironia ei ole roskittamista.. jos haluttaisiin päästöjä vähentää niin helpoita olisi alkaa rajoittamaan lentämistä ja ihmisten kärräystä esim tänne suomeen.. täällä vähenee sakki luonnostaan ja sitä mukaa myös päästöt.

[ 9 viestiä | ]