Hipsterhitler Hipsterhitler
Isän pojan ja pyhän hengen nimeen Isän pojan ja pyhän hengen nimeen
Evilille totiste börheydestä Evilille totiste börheydestä
Kaverukset peuhaa Kaverukset peuhaa
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Jouluinen glögi Jouluinen glögi
Sekopäiden wiki artikkeleita Sekopäiden wiki artikkeleita
Tonttuvahti >:3 Tonttuvahti >:3
Release Bwian! Release Bwian!
Puhu Amerikkaa vitun meksikolainen Puhu Amerikkaa vitun meksikolainen
Suomi perkele! Suomi perkele!
Pääsiäismuna Pääsiäismuna
Ismojaseppo Ismojaseppo
Sopimusasia Sopimusasia
Nuori Boris Jeltsin naisten lentopallojoukkueen valmentajana Nuori Boris Jeltsin naisten lentopallojoukkueen valmentajana
Mitä sä teet siellä vessassa! >:3 Mitä sä teet siellä vessassa! >:3
Kjeh Kjäh Kjeh Kjäh
Kuusen koristelijat :3 Kuusen koristelijat :3
Sillekin on syitä Sillekin on syitä
Syvällisen henkilön syvälliset mietteet Syvällisen henkilön syvälliset mietteet
Naiset osaa pelata. Naiset osaa pelata.
Tyhmä iine Tyhmä iine
Kokoelma Kokoelma
Tillitapaus! Tillitapaus!
 674 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 23.07.2024 17:40:28
[ + 0 | ]

Hawk tuah

[72041] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [700x895] [] []
tiedosto.jpg

hawk tuah

tatuointi

(103)
23.07.2024 23:24:59
#636642 [+-] Piilota Suosittele

>>636541
Mä muuten oon aatellu, että vois ottaa tatskan vielä joskus. Semmonen King Diamondin logo tai jos ei ihan kokonaisena niin ainaki se rikin symboli, eli se kumma ristijuttu jossa on pallit alla. Tiätsä?



Se ois ykkösenä mun suosikkibändin logo, tokana se kuvais sitä miten mää tykkään historiahommista eli ku tuota käytettiin joskus keskiajalla kuvaamaan rikkiä (nykyään siis pelkkä S) ja kolmannekseen sitä, että ku ihiminenhän on enemmän tai vähemmän rikki niin siinä ois jo kolomas veto.

[ 3 viestiä | ]