Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__; Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__;
tyhmää paskaa tyhmää paskaa
pari webmiä pari webmiä
Tyttöjen viimeinen ostosreissu Tyttöjen viimeinen ostosreissu
Ja painakaa mieleenne! Ja painakaa mieleenne!
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
;_; ;_;
Onpas tumma Onpas tumma
Bobby ei vain osaa Bobby ei vain osaa
selfie selfie
pixelipasi pixelipasi
Oy vey Oy vey
Repostnik innostuu Repostnik innostuu
Cheeky :) Cheeky :)
Sp♂ngebob Herrrington♂ Sp♂ngebob Herrrington♂
paardit on parhaat paardit on parhaat
Normaalia? Normaalia?
"Pahus... jäi henkiin." >:3 "Pahus... jäi henkiin." >:3
Nahkaläppä Nahkaläppä
Putum Putum
Byoop Byoop
Liikaa harvinaisia mellejä Liikaa harvinaisia mellejä
wam wam
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
 685 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 07.08.2024 17:21:08
[ + 8 - | ]

transut

[72407] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [679x503] [] []
tiedosto.jpg

transu

(158)  · 

mielenterveysongelmat

 · 

hapentuhlaaja

07.08.2024 20:09:42
#640008 [+2] Piilota Suosittele

Eikös ne yleensä sano, että ku mielisairas on päättäny tappaa ittensä niin siitä tulee rentoutunut ja lauhkea? Uuno-Eemeli-Jessika kun vetää kadulla keppihevosella, käy uimahalleissa pukeutuneena merenneidoksi, mellakoi kaduilla jonkun diibadaaba kyltin kanssa jonka sai joltakulta niin se helepottaa sitä eksistentiaalista ahistusta ku saa olla muiden mielisairaiden parissa. Sitten, hyvällä tuurilla, ne deletoikin ittensä jo seuraavalla viikolla.

[ 3 viestiä | ]