melekoset ryntäät melekoset ryntäät
Viisu Viisu
Tuleva presidentti Tuleva presidentti
Teräsmies Teräsmies
mitäs tunna tuomitsemaan mitäs tunna tuomitsemaan
Ajat muuttuvat Ajat muuttuvat
kotikyyti kotikyyti
kirjoitustaito kirjoitustaito
Good morning niggas Good morning niggas
kaatui taivas niskaan kaatui taivas niskaan
aku setä joulu sarja kuva aku setä joulu sarja kuva
maailmanlopun tanssit maailmanlopun tanssit
Pasila Pasila
Kädenvääntö melkein alkoi Kädenvääntö melkein alkoi
Ilmastonmuutos huijaus Ilmastonmuutos huijaus
Mimmi intissä Mimmi intissä
todellisuus todellisuus
Tuo on haltia. Amazonin mulkut Tuo on haltia. Amazonin mulkut
rikkautta vain rikkautta vain
elisabeth with god elisabeth with god
vittuku häikäsee vittuku häikäsee
Dont do it! Dont do it!
Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri
tissit tissit
 842 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 10.08.2024 22:56:48
[ + 4 - | ]

Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa

[72465] [tiedosto.jpg] [0.49 MB] [918x1024] [] []
tiedosto.jpg

elokapinalaista

kannibalismi

(6)

elokapina

(118)  · 

kannibaali

(12)  · 

neekeri

(1401)
11.08.2024 19:06:18
#641008 [+-] Piilota Suosittele

>>640998
Aika huonosti osaat vastata :D Eli et kertonu missä kirjotus virheet. "ottamaan vastaan" on ihan oikein kirjotettu eikä siinä ole virhettä, se että et sitä ymmärrä on melkoista jos huutelet kirjoitus virheistä.

12.08.2024 18:45:10
#641153 [+-] Piilota Suosittele

>>640997 Minusta se menee niin, että koska Elokapina on erisnimi, se taittuu muotoon elokapinalainen, mutta jos se ei olisi, niin se taipuisi muotoon elokapinallinen.
>>641008 Kannibaali Heimo on aika pitkälti eri asia kuin kannibaaliheimo.

12.08.2024 22:05:47
#641195 [+-] Piilota Suosittele

>>641192
>>641153
elokapina rebellion on cheqe Var:in perustama kommuuni liitto jossa ne taisteli USA ARMY:ä vastaan vietnamin aikoihin. Sota päätty siihen ku Cheqe Var koitti räjäyttää parlamentin vielä pommei sinne kellariin mut se jäi kii. Siit on se leffa V. Niinku Var.

12.08.2024 23:36:53
#641219 [+-] Piilota Suosittele

>>641192 Kuten edellä kirjoitin, Rapanaama ilmeisesti oletti sanan "elokapinalaisia" olevan virheellinen ja sanan "elokapinallisia" olevan oikea muoto. Eli hän huomasi yhden oikean kirjoitusvirheen ja oletti väärin toisen, jolloin niistä tulee kaksi kirjoitusvirhettä, mikäli hän ei olisi ollut väärässä.

[ 15 viestiä | ]