Dr. House Dr. House
wPaint wPaint
Klonk ! Klonk !
AAAAAAAAA AAAAAAAAA
otus otus
Wtf Wtf
Bueno. :3 Bueno. :3
Pekoni Pekoni
Gif Gif
Poika, olet häpeä -_- Poika, olet häpeä -_-
Tasapainoista 16-vuotissyntymäpäivää Shironeko :3 (8.3.) Tasapainoista 16-vuotissyntymäpäivää Shironeko :3 (8.3.)
Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield) Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield)
Gym boss on poistunut Gym boss on poistunut
ebin :D ebin :D
Ikä on vain numeroita :) Ikä on vain numeroita :)
Paavi Formosuksen oikeudenkäynti Paavi Formosuksen oikeudenkäynti
Yllätä kamerisi tällä laululla :D Yllätä kamerisi tällä laululla :D
【ポケモンORAS】RSリメイクの過程でボツになったエロいシーン 【ポケモンORAS】RSリメイクの過程でボツになったエロいシーン
Sad steamed hams ;___; Sad steamed  hams ;___;
Onneksi oli turvavyö Onneksi oli turvavyö
Kissa aforismi Kissa aforismi
Terapeuttinen klassikkovideo lapsuustraumojen paranteluun Terapeuttinen klassikkovideo lapsuustraumojen paranteluun
Shaun White Mario Run Shaun White Mario Run
Niin paljon mahdollisuuksia Niin paljon mahdollisuuksia
 665 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 20.09.2024 19:26:42
[ + 0 | ]

Norja

[73426] [tiedosto.png] [0.1 MB] [800x600] [] []
tiedosto.png

20.09.2024 19:42:16
#648286 [+-] Piilota Suosittele

Kunhan arktinen alue sulaa enempi, siellä on paljon öljyä ja turskaa, turskamunilla on jo oma osansa mannerjalustasta toisin kuin suomalaisilla ilman toista kättä.

21.09.2024 18:31:44
#648512 [+-] Piilota Suosittele

>>648286 >>648439
Esimerkiksi Grönlannista on jään alta tullut esiin betoniin kelpaavaa hiekkaa ja siitä on oikeasti niin pula, että sen rahtaamiseen laivaan ja kuljettamiseen esimerkikisi Kiinaan tai Lähi-Itään on taloudellisesti kannattavaa.

23.09.2024 22:12:40
#649029 [+-] Piilota Suosittele

>>648512
Sille naurettiin kuorossa 90-luvulla kun Suomesta vietiin hiekkaa Saharaan, tajusin jo silloin miksi sitä vietiin.

Se taitaa olla halvempaa kuin dyynihiekan sulatus. Kallionmurskaus ei käy, se ei ole graniittia tai vastaavaa kovaa kalliota.

25.09.2024 08:59:18
#649317 [+-] Piilota Suosittele

>>649029
Niin betoniin sopiva hiekka on loppumassa tältä pallolta kiihtyvää vauhtia. Varsinki kun Sanghaissa seisoo puolet koko pallon torninostureista. Tyyneltä mereltä on jopa varastettu kokonaisia saaria kun ovat olleet sopivaa tavaraa.

26.09.2024 18:34:13
#649557 [+-] Piilota Suosittele

>>649317
Ei ole loppumassa, sitä vaan ei aina ole sopivissa paikoissa verraten siihen missä sitä tarvitaan. Pohjoisin pallonpuolisko on täynnä 100 proof tavaraa.

27.09.2024 17:03:34
#649734 [+-] Piilota Suosittele

>>649655
eli ei se kauaa riitä

Tiesiksää nääs että sitä tehdään lopulta kalliosta, sitä tehdään suomessakin räjäytysmurskeesta toisinaan.

Kerro mulle sitten kun vaikka vain suomesta loppuu peruskallio joka on graniittia.

27.09.2024 22:21:06
#649882 [+-] Piilota Suosittele

>>649734
Tekeminen maksaa aina. Puhuin valmiista tavarasta. Johan ne miettii keitetyn kahvin purujaki sekoittaa sinne lälliin ja kuulemma hyvin toimii. Seki vaatii ensin kuivaamisen sun muuta kivaa, mutta tavaraa ainaki riittää.

[ 11 viestiä | ]