Ikuinen voittaja Ikuinen voittaja
kahvia koneeseen kahvia koneeseen
olutta kuopassa olutta kuopassa
rikos kannattaa rikos kannattaa
nyt sattu nyt sattu
Napapaita Napapaita
suihkussa perseeseen suihkussa perseeseen
Hehe :D Hehe :D
Harlan Ellison Katselee 62 Harlan Ellison Katselee 62
Mitähän tästä käy Mitähän tästä käy
Putkiniksit Putkiniksit
Harlan Ellison Katselee 60 Harlan Ellison Katselee 60
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Kaviaarimummon treffi-ilmotus Kaviaarimummon treffi-ilmotus
voe vittu fränklin voe vittu fränklin
Tissit Tissit
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
Miehen paras ystävä Miehen paras ystävä
talvi tuli talvi tuli
yksin kaikkia vastaan yksin kaikkia vastaan
CAD-homot kyykkyyn CAD-homot kyykkyyn
Semmosta Semmosta
the ride never ends the ride never ends
Cornholio Cornholio
 665 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 20.09.2024 19:26:42
[ + 0 | ]

Norja

[73426] [tiedosto.png] [0.1 MB] [800x600] [] []
tiedosto.png

20.09.2024 19:42:16
#648286 [+-] Piilota Suosittele

Kunhan arktinen alue sulaa enempi, siellä on paljon öljyä ja turskaa, turskamunilla on jo oma osansa mannerjalustasta toisin kuin suomalaisilla ilman toista kättä.

21.09.2024 18:31:44
#648512 [+-] Piilota Suosittele

>>648286 >>648439
Esimerkiksi Grönlannista on jään alta tullut esiin betoniin kelpaavaa hiekkaa ja siitä on oikeasti niin pula, että sen rahtaamiseen laivaan ja kuljettamiseen esimerkikisi Kiinaan tai Lähi-Itään on taloudellisesti kannattavaa.

23.09.2024 22:12:40
#649029 [+-] Piilota Suosittele

>>648512
Sille naurettiin kuorossa 90-luvulla kun Suomesta vietiin hiekkaa Saharaan, tajusin jo silloin miksi sitä vietiin.

Se taitaa olla halvempaa kuin dyynihiekan sulatus. Kallionmurskaus ei käy, se ei ole graniittia tai vastaavaa kovaa kalliota.

25.09.2024 08:59:18
#649317 [+-] Piilota Suosittele

>>649029
Niin betoniin sopiva hiekka on loppumassa tältä pallolta kiihtyvää vauhtia. Varsinki kun Sanghaissa seisoo puolet koko pallon torninostureista. Tyyneltä mereltä on jopa varastettu kokonaisia saaria kun ovat olleet sopivaa tavaraa.

26.09.2024 18:34:13
#649557 [+-] Piilota Suosittele

>>649317
Ei ole loppumassa, sitä vaan ei aina ole sopivissa paikoissa verraten siihen missä sitä tarvitaan. Pohjoisin pallonpuolisko on täynnä 100 proof tavaraa.

27.09.2024 17:03:34
#649734 [+-] Piilota Suosittele

>>649655
eli ei se kauaa riitä

Tiesiksää nääs että sitä tehdään lopulta kalliosta, sitä tehdään suomessakin räjäytysmurskeesta toisinaan.

Kerro mulle sitten kun vaikka vain suomesta loppuu peruskallio joka on graniittia.

27.09.2024 22:21:06
#649882 [+-] Piilota Suosittele

>>649734
Tekeminen maksaa aina. Puhuin valmiista tavarasta. Johan ne miettii keitetyn kahvin purujaki sekoittaa sinne lälliin ja kuulemma hyvin toimii. Seki vaatii ensin kuivaamisen sun muuta kivaa, mutta tavaraa ainaki riittää.

[ 11 viestiä | ]