Riippumattoja Riippumattoja
Nyhveröille Nyhveröille
Black lives matter Black lives matter
Google Google
tölkit kauppaan viikonlopun jälkeen tölkit kauppaan viikonlopun jälkeen
Maailman paras maa amerikka vs muita Maailman paras maa amerikka vs muita
ansa ansa
Rötöstely on tärkeintä Rötöstely on tärkeintä
Perus järkiajattelua Perus järkiajattelua
ymmärrän oikein hyvin. juuri siksi lyön ymmärrän oikein hyvin. juuri siksi lyön
BLM vittuilua BLM vittuilua
Yllätys Yllätys
junko junko
Onnenpyörä Onnenpyörä
Ananas Ananas
ken and karen ken and karen
Känni ja känniun jälkeen Känni ja känniun jälkeen
saisinko vähän vettä :3 saisinko vähän vettä :3
Tassut ilmaan :3 Tassut ilmaan :3
Kill all humans Kill all humans
tässä on hyvä paikka tassulle :3 tässä on hyvä paikka tassulle :3
Herkkujerkkua Herkkujerkkua
2b 2b
mäk mäkejä :3 mäk mäkejä :3
 663 näyttökertaa, 1 viesti, 0.09 MB, 1 tiedosto, 22.09.2024 10:06:00
[ + 2 - | ]

A true genious

[73466] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [635x900] [] []
tiedosto.jpg

imbesilli

22.09.2024 10:53:37
#648657 [+5] Piilota Suosittele

Kumma juttu, kun rakentaa jalankulkijoille, polkupyörille, scuuteille ja autoille omat kaistat, niin ainakin helsingissä osa pyöräilijöistä ja scuutilla ajelijoista ajelee silti ihan päin persettä.
Vaikka vieressä olisi oma tyhjä kaista, niin eikun jalkakäytävää pitkin räkäroiskuen alepafillarilla tai tierillä, silmät suljettuna risteyksestä läpi, päivän saldona 5-100 säikytettyä piskiä, jalankulkijaa ja autoilijaa.
Sitten kun kevyessä kännissä, ilman kypärää on ajettu jalkakäytävällä kanttikivetykseen, lyöty naama / päätohjoksi ja kuoltu osastolla 2-päivää myöhemmin, niin silloin kaikki idelogiset idiootit tuo kynttilöitä ja kukkia onnettomuus paikalle, samalla kun idioottien itkukuoro hesarin sivuilla vaatii että jalkakäytävät täytyy rakentaa scuutti / polkupyörä ystävällisemmiksi.

[ 1 viestiä | ]