Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
Gondola ristiretkellä Gondola ristiretkellä
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
Turtlesin imuttelu Turtlesin imuttelu
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
Karvisen faili Karvisen faili
tää on kyl paras kalja tää on kyl paras kalja
öyh öyh öyh öyh
Ja jotkut tarvii jalan perseseen Ja jotkut tarvii jalan perseseen
Clint Clint
Mun! Mun!
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
False Positive - Sentinel (1/2) False Positive - Sentinel (1/2)
jaa jaa
Ei vittu, Ernie! Se mikkää "leipäkori" ollu. Ei vittu, Ernie! Se mikkää "leipäkori" ollu.
Sivarille vaihtoehto Sivarille vaihtoehto
Löytyi kiistattomia todisteita Löytyi kiistattomia todisteita
Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3 Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3
Ei mitään järkeä sitoa kiinni, kun niin lyhyt matka Ei mitään järkeä sitoa kiinni, kun niin lyhyt matka
Olkaamme tästä hyvin surullisia Olkaamme tästä hyvin surullisia
Kisse nauttii vedestä Kisse nauttii vedestä
Reilu isä Reilu isä
Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3 Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3
Introvertti psykoosissa Introvertti psykoosissa
 662 näyttökertaa, 1 viesti, 0.09 MB, 1 tiedosto, 22.09.2024 10:06:00
[ + 2 - | ]

A true genious

[73466] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [635x900] [] []
tiedosto.jpg

imbesilli

22.09.2024 10:53:37
#648657 [+5] Piilota Suosittele

Kumma juttu, kun rakentaa jalankulkijoille, polkupyörille, scuuteille ja autoille omat kaistat, niin ainakin helsingissä osa pyöräilijöistä ja scuutilla ajelijoista ajelee silti ihan päin persettä.
Vaikka vieressä olisi oma tyhjä kaista, niin eikun jalkakäytävää pitkin räkäroiskuen alepafillarilla tai tierillä, silmät suljettuna risteyksestä läpi, päivän saldona 5-100 säikytettyä piskiä, jalankulkijaa ja autoilijaa.
Sitten kun kevyessä kännissä, ilman kypärää on ajettu jalkakäytävällä kanttikivetykseen, lyöty naama / päätohjoksi ja kuoltu osastolla 2-päivää myöhemmin, niin silloin kaikki idelogiset idiootit tuo kynttilöitä ja kukkia onnettomuus paikalle, samalla kun idioottien itkukuoro hesarin sivuilla vaatii että jalkakäytävät täytyy rakentaa scuutti / polkupyörä ystävällisemmiksi.

[ 1 viestiä | ]