Setämies ja hapsi puntilla Setämies ja hapsi puntilla
feministiä pataan feministiä pataan
Pyörähullujen sananmuunnos Pyörähullujen sananmuunnos
thai barbie thai barbie
Oikeassa on Oikeassa on
Hurja mörkö nousee Hurja mörkö nousee
Down lättä Down lättä
Pakohuone Pakohuone
miksi ei? miksi ei?
huonolaatuinen kissakuutio huonolaatuinen kissakuutio
Cult of the black electronics 1 Cult of the black electronics 1
Kielioppia Kielioppia
Pieni muna, iso muna Pieni muna, iso muna
Feikki mutta hyvä idea Feikki mutta hyvä idea
Pesta kommer 4 Pesta kommer 4
Muurinmurtaja Muurinmurtaja
SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream
Digimummo torissa Digimummo torissa
Laardiliukumäki Laardiliukumäki
Kremlin suunnitelma Kremlin suunnitelma
15. Doctor Who... stole my bike 15. Doctor Who... stole my bike
Kristin Kristin
kajakki kajakki
stand up!! nyt tulee 3 kautta 4 puhaltimella! stand up!! nyt tulee 3 kautta 4 puhaltimella!
 833 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 08.10.2024 02:54:23
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 08.10.2024.

Uuga buuga mohulu!

[73798] [tiedosto.jpg] [0.21 MB] [970x1665] [] []
tiedosto.jpg

08.10.2024 06:25:36
#651946 [+6] Piilota Suosittele

Tulee mieleen irakin tolvanat jotka vajaa 10-vuotta sitten vain marssivat paikalliselle raksalle, sähkötarvike liikkeeseen, autokauppaan ja keskuskeittiölle jollain lailla selittäen olevansa tulossa sinne töihin.

Samaan aikaan näiltä insinööreiltä puuttui kaikki, todistukset henkilöllisyys papereista - työlupaan, verokortista - suomalaiseen pankkitiliin, luetun ymmärtämisestä - kuullun ymmärtämiseen jne, silti muutamat heistä oli kovasti sitä mieltä että kun on heitellyt irakilaisella raksalla tiiliä, niin voi tulla suomalaiselle raksalle rakentamaan telineitä, kasaamaan työmaa hissiä jne jne.

10.10.2024 19:47:43
#652419 [+-] Piilota Suosittele

>>652298
Villi huhu kertoo, et Somaliasta tuli 80-90-lukujen vaihteessa väkeä jotka ei vieläkään osaa suomea. Eikä heidän lapset/lapsenlapset puhu millään tasolla ymmärrettävää kieltä.

Mutta tapasimpa kerran Ruotsissa suomalaisen joka oli asunu siellä yli 40 vuotta ja ei osannu kieltä.

[ 9 viestiä | ]