ansa ansa
Taikatemppu Taikatemppu
Vaderiin ihastunut hoitsu (sarjakuva) Vaderiin ihastunut hoitsu (sarjakuva)
Teuvo on muuten maanteiden kuningas Teuvo on muuten maanteiden kuningas
Omakuva 4 - ettäs tiedätte Omakuva 4 - ettäs tiedätte
näin näin
Peruna roiskii perunoita Peruna roiskii perunoita
klassikkomusiikki klassikkomusiikki
WW2 WW2
Nyt heti luottokorttinumerot jakoon! Nyt heti luottokorttinumerot jakoon!
VPK saapuu VPK saapuu
Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon
Hannua risoo Hannua risoo
Brain Dead Brain Dead
ehehehe ehehehe
shakkimatti litteä maa shakkimatti litteä maa
mitä teet? :3 mitä teet? :3
Halusitko mennä yläkertaan? Halusitko mennä yläkertaan?
Franklin 2 Franklin 2
asu bileet asu bileet
mitäs läksi mitäs läksi
upin unelmatyty upin unelmatyty
Ootko käyny saksassa? Ootko käyny saksassa?
Iltasafkat Iltasafkat
 689 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 09.10.2024 21:50:53
[ + 2 | ]

Tv-katsaus

[73832] [1000008307.jpg] [0.18 MB] [1080x1583] [] []
1000008307.jpg

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

aapo kukko

09.10.2024 22:17:44 | 22:18:11
#652254 [+1] Piilota Suosittele

Tämän takia monilla talouksilla on joku suoratoisto paketti.
Tämän takia harva katsoo varsinaisia tv-kanavia, kun uusinnan uusinta 5 kerta vuoden aikana kanavalla ja 20's kerta yleisillä kanavilla.
Tämän takia perinteisillä kanavilla menee huonosti kun esitetään paskaa = ei tule katsojia = mainostulot laskee = ei ole varaa esittää kuin paskan uusinta = vielä vähemmän katsojia = vielä vähemmän mainostuloja jne jne.

09.10.2024 23:58:36 | 00:02:33
#652267 [+-] Piilota Suosittele

ehkä kerran vuodessa tullu katottua telkkarista yhtään mitään sen jälkeen ku suoratoistot rantautu
semmosistakin lähinnä niin että ottanu kuukaudeks että on kattonu jonkun tietyn sarjan

10.10.2024 00:37:31
#652272 [+-] Piilota Suosittele

>>652254 Ja sama paska tahtoo rantautua suoratoistoonkin. Loppupelissä
katsomisen arvoista sinne tulee melko hidasta tahtia ja kuukausimaksut vain
nousee ja lähes vuosittain uusi palvelu pukkaa markkinoille.
ei se mikään ihme ole, että jopa noita ruvetaan karsimaan.


Nyt noita alkaa olla jo likemmäs kymmentä eri vaihtoehtoa omilla
yksinoikeussarjoillaan, niin ei ihme, että ihmisen pitää
tehdä taloudellisia valintoja karsiessa tilauksia.

Saas nähä, että milloin nähdään jonkun noista sulkeminen kannattamattomana.

10.10.2024 16:28:03
#652375 [+2] Piilota Suosittele

Suurin osa sisällöstä on paskaa.. ja tämänkin median on piirtänyt joku punavihree itu-hippi päätellen aihe valinnoista.

10.10.2024 17:30:01
#652398 [+-] Piilota Suosittele

>>652375
ja tämänkin median on piirtänyt joku punavihree itu-hippi päätellen aihe valinnoista.


Kyllä sen piirtäjän itu-hippiyden näkee jo lähettäjästäkin, vaikkei edes lukisi ensimmäistäkään tekstiä. Norjassa ei selvästi Suomen TV-kanavat näy, jos porogoblin kuvittelee uutis- ja politiikkaohjelmien olevan tuollaisia kuin noissa parissa ruudussa.

[ 6 viestiä | ]