Mestarin päivä 14.4 2019 Mestarin päivä 14.4 2019
Pallo Pallo
"Börh mään" :3 "Börh mään" :3
Hapsi viihteellä Hapsi viihteellä
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
Homosammakot tulevat Homosammakot tulevat
Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja
vasemmisto meemuilee vasemmisto meemuilee
Nörtti ja jokke Nörtti ja jokke
Karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari on kaikkien kaveri
Varoitus Varoitus
Honkre dame Honkre dame
Demari Demari
Etsi kultainen tie. Etsi kultainen tie.
Luomuteurastaja - Ketonen ja Myllyrinne Luomuteurastaja - Ketonen ja Myllyrinne
Mielenkiintoista Mielenkiintoista
Nugs Nugs
Kissakin on pettynyt Kissakin on pettynyt
Fwoo Fwoo
Istun tuolilla :3 Istun tuolilla :3
Ylex Ylex
Kylven Kylven
Tohtori pili ASMR Tohtori pili ASMR
Vegaani-Virgin vs. Munamaito-Chad Vegaani-Virgin vs. Munamaito-Chad
 592 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 10.10.2024 01:18:44
[ + 2 | ]

boom boom boomerit

[73837] [a826b95e8227b8f7.jpg] [0.12 MB] [1080x604] [] []
a826b95e8227b8f7.jpg

boomer

(36)  · 

atk

(34)  · 

twitter

(175)
10.10.2024 02:44:05
#652279 [+-] Piilota Suosittele

Vittu mä vihaan vanhoja ihmisiä. Örh.. en siis tietenkään itteeni, mutta kaikkia niitä muita jotka juoksee pihoilla rollaattoreiden kans ja mummeleilla roikkuu tissit takin alta ja papoilla sitten pallit. Hyi helevetti. Kyllä se on niin, että vaan kauniiden ja komeiden pitäis antaa liikkua ihmisten ilmoilla.

10.10.2024 05:57:54
#652296 [+3] Piilota Suosittele

Idiootteja löytyy niin boomereista, X-sukupolvesta, millenaaleista ja Z-ikäpolvesta.
Hommahan on mennyt niin että X-polvelle on on räyhätty työpaikalla "Te menette nyt opiskelemaan sen ATK-1 ajokortin!".
Millenaalit koulun ATK-tunnilla: Quake, Doom, Duke nukem, Diablo, pasimaailma, kissfm chat, irq, galleriat, rotten.com, yahoo.com, jippii.fi, soneraplaza, habbo, siinä se mitä he oppivat tunneilta.
Z-jonnet: Spörde spurdo sprälex burjo bora, ebin make XXXDDD, Bäric ES XDDDD, Wiljami vetää sua turpaa!

[ 2 viestiä | ]