Näin flirttaillaan kuin tosimies Näin flirttaillaan kuin tosimies
iltalaulu :3 iltalaulu :3
Vain toinen saa varmasti mitä haluaa Vain toinen saa varmasti mitä haluaa
Älä ole julma Älä ole julma
nyt se on sitten päätetty nyt se on sitten päätetty
uniaika uniaika
Kalliala ja piisamit Kalliala ja piisamit
Ihana nainen Ihana nainen
Muutto texasiin Muutto texasiin
Mummin naama Mummin naama
Sleijjerillä haaremin alku Sleijjerillä haaremin alku
liian pieni liian pieni
Nuorena se oppi on.. Nuorena se oppi on..
Henkilö Henkilö
Oulun poliisilla tuli ongelma. Oulun poliisilla tuli ongelma.
Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D
I'm gonna need to eat your dick I'm gonna need to eat your dick
I'm born again! I'm born again!
Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmäinen laivataistelu Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmäinen laivataistelu
Trio mulkut Trio mulkut
Naukkunaakka Naukkunaakka
Kokeili näytellä disneyn leffoissa Kokeili näytellä disneyn leffoissa
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
Hyvät kaverit on harvassa Hyvät kaverit on harvassa
 694 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 23.10.2024 02:21:07
[ + 0 | ]

ranet ja hanpari :D

[74079] [5a31f6e1653aa6aa.jpg] [0.1 MB] [1125x806] [] []
5a31f6e1653aa6aa.jpg

trump

(333)  · 

maga

(61)  · 

apu

(365)  · 

apustaja

(373)  · 

burger

(36)
23.10.2024 07:24:50 | 07:25:44
#654751 [+-] Piilota Suosittele

lehdistö on tässä jonkin viikon nostanut esille kuinka setä on väsähtänyt ja puhuu enemmissä määrin sekavia
edellisvaaleissa tuolloin samanikäinen biden oli samassa tilanteessa ja aihe vaiettiin kuoliaaksi koska se oli äärioikeiston salaliittoteoria
itse asiassa vasta nyt kesällä herättiin siihen että ei perkele ei jumalauta voi helvetti

23.10.2024 20:32:41 | 20:33:34
#654830 [+-] Piilota Suosittele

>>654751 No rehellisyyden nimissä Biden on koko ajan ollessa pressa
ollut korvanapin kautta ohjauksessa ja silti möläytellyt vaikka mitä
täysin randomia kesken haastatteluiden.

Eihän Trumppikaan todellakaan mikään nuori ole. Varmasti samaa lahovikaa
tullaan näkemään jos valitaan. Mutta Kamalaa iästään huolimatta tarvii
jonkun taluttamaan ja kirjottamaan kässärit lennosta, ettei
päästele ihan mitä sattuu.

Edit: Sama kumpi valitaan, niin en usko että asiat hirveästi paranee missään.

[ 5 viestiä | ]