Väijyssä Väijyssä
Kauneus on katoavaista Kauneus on katoavaista
Paska on kivaa jee Paska on kivaa jee
Pesi kamunsa Pesi kamunsa
Ha ha Ha ha
Yhdyntäopas luolastolaisille Yhdyntäopas luolastolaisille
Se ruokkii miesten fantasioita Se ruokkii miesten fantasioita
Ankkalinnan puolueet Ankkalinnan puolueet
Puhtaus on puoli ruokaa Puhtaus on puoli ruokaa
Kuumottaa jo Kuumottaa jo
ricardo reenaa ricardo reenaa
Pigguinen yöperhonen Pigguinen yöperhonen
otetaan huikat koskenkorvaa otetaan huikat koskenkorvaa
Master of the universe Master of the universe
kiusii sanmako kamerusta kiusii sanmako kamerusta
Ollaanko me menossa johonkin :,3 Ollaanko me menossa johonkin :,3
Ei riitä Ei riitä
Sokerimassan lähettäjä Sokerimassan lähettäjä
oho tukka lähti oho tukka lähti
Tunteella ja taidolla Tunteella ja taidolla
Tontsa3663 ja johtajalaakso Tontsa3663 ja johtajalaakso
duunissa duunissa
o-ou o-ou
Semmoset haasteet Semmoset haasteet
 701 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 23.10.2024 02:21:07
[ + 0 | ]

ranet ja hanpari :D

[74079] [5a31f6e1653aa6aa.jpg] [0.1 MB] [1125x806] [] []
5a31f6e1653aa6aa.jpg

trump

(333)  · 

maga

(61)  · 

apu

(365)  · 

apustaja

(373)  · 

burger

(36)
23.10.2024 07:24:50 | 07:25:44
#654751 [+-] Piilota Suosittele

lehdistö on tässä jonkin viikon nostanut esille kuinka setä on väsähtänyt ja puhuu enemmissä määrin sekavia
edellisvaaleissa tuolloin samanikäinen biden oli samassa tilanteessa ja aihe vaiettiin kuoliaaksi koska se oli äärioikeiston salaliittoteoria
itse asiassa vasta nyt kesällä herättiin siihen että ei perkele ei jumalauta voi helvetti

23.10.2024 20:32:41 | 20:33:34
#654830 [+-] Piilota Suosittele

>>654751 No rehellisyyden nimissä Biden on koko ajan ollessa pressa
ollut korvanapin kautta ohjauksessa ja silti möläytellyt vaikka mitä
täysin randomia kesken haastatteluiden.

Eihän Trumppikaan todellakaan mikään nuori ole. Varmasti samaa lahovikaa
tullaan näkemään jos valitaan. Mutta Kamalaa iästään huolimatta tarvii
jonkun taluttamaan ja kirjottamaan kässärit lennosta, ettei
päästele ihan mitä sattuu.

Edit: Sama kumpi valitaan, niin en usko että asiat hirveästi paranee missään.

[ 5 viestiä | ]