Torstain muinaisjumala Torstain muinaisjumala
Isildur käyttääkin tarrakenkiä Isildur käyttääkin tarrakenkiä
Taide on rankka laji Taide on rankka laji
Mario, kusipää homo Mario, kusipää homo
Frank bendele Frank bendele
Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa
Kiinnostava video Kiinnostava video
Keskiviikon cocktail Keskiviikon cocktail
Sielukas kivi Sielukas kivi
Joku paska animemusavideo mutta hassu jatkumo Joku paska animemusavideo mutta hassu jatkumo
Jättää sormenjälkiä ikkunaan Jättää sormenjälkiä ikkunaan
Oispa Fixit Oispa Fixit
Niin hyvää puujalkaa :D t. Harold Niin hyvää puujalkaa :D t. Harold
This is fine This is fine
Auringon ulostulo Auringon ulostulo
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
Gaattore haluaisi vain maistaa kilpparia Gaattore haluaisi vain maistaa kilpparia
Monikäyttöinen koukku Monikäyttöinen koukku
Kevät Kevät
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
kyllä abortti pitäis kieltää kyllä abortti pitäis kieltää
Anteeksi, juon nyt olutta Anteeksi, juon nyt olutta
Perkele aina käy noin Perkele aina käy noin
Haugodus :3 Haugodus :3
 623 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.45 MB, 1 tiedosto, 05.11.2024 16:47:49
[ + 2 | ]

Vooter

[74382] [tiedosto.jpg] [0.45 MB] [1003x1114] [] []
tiedosto.jpg

05.11.2024 19:32:37
#657635 [+1] Piilota Suosittele

tossa oli just jotai videoo missä 16 ja 17 vuotiaat jampat toisteli kuinka kaikki oli paremmin trumpin aikaan
voiskohan olla jotai muitaki syitä ku presidentti miks elämä oli makeampaa 8-13 ikäsenä
aikuisuus kolkuttaa se on pelkkää alamäkeä tästä eteenpäin

06.11.2024 08:29:54 | 08:30:37
#657709 [+-] Piilota Suosittele

>>657635
2006 pressanvaalien alla yksi n.17v jantteri meuhkasi kisoissa, että Suomi tarvitsee porvaripresidentin. Tämähän oli silloin Niinistön slogan.
Kysyin häneltä milloin Suomessa on ollut viimeksi porvaripresidentti ja kuka hän oli?
Hetken silmät meni kuin hedelmä pelissä ja vastasi Ahtisaari. Eiku Koivisto.
Uusi kysymys; Isäsi on varmaan myös sitä mieltä, että Suomi tarvitsee porvaripresidentin?
- Mistä tiesit?

06.11.2024 17:44:04
#657769 [+1] Piilota Suosittele

Ei äänestämällä voi vaikuttaa, mutta saa vähän ahdistusta pois, ja jos siitä jauhaa paskaa muille... se ei vaikuta yhtään kehenkään.

[ 3 viestiä | ]