kauheasti tullu mulle äxässä twiittejä suomalaisilta vihersuvakeilta jotka vinkuu elon muskista ja trumpista, että nyt he lopettaa x:n käytön. Jee? kiinosti?
>>658062 ite olin huutamas eduskuntatalon portailla että lopetan luolaston käytön ja kikkelityttöjen postaamisen. en saanu vallankumousta silti aikaseks :(
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kommunistit vie hapsin dildot!
Persujen unelma paremmasta Suomesta
Trumppi on taas ajan tasalla
Mahtava Trump
Trump ilmestyi koiran korvaan
Jotain Samaa
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
:DD
Trump on järjestämässä vallankaappausta ja telotuspartioita