Ei pääse poliisia karkuun Ei pääse poliisia karkuun
Nappisuoritus Nappisuoritus
Nenämuna Nenämuna
Töihin/Kouluun lähtö Töihin/Kouluun lähtö
Psyduck käyttää hämäyksen Psyduck käyttää hämäyksen
Suomi pelastaa! Suomi pelastaa!
Pique-nique Pique-nique
Osoite Osoite
Trollface Hailey Balwin Trollface Hailey Balwin
Haluan olla ilkeä Haluan olla ilkeä
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Sähkömies töissä Sähkömies töissä
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
lembäälän hobitti lembäälän hobitti
Hae ajoissa soldat Hae ajoissa soldat
Kaikki paikallaan Kaikki paikallaan
gisse :D gisse :D
Seppo sanoo suorat sanat Seppo sanoo suorat sanat
Hyviä uutisia Hyviä uutisia
Vitsillinen sarjakuva 11 Vitsillinen sarjakuva 11
Rehellistä työtä Rehellistä työtä
Pateja Pateja
Jonnet ei tiiä mistään mitään Jonnet ei tiiä mistään mitään
Ählämit Ählämit
 1 000 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 19.11.2024 12:22:58
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 19.11.2024.

Lara on pilalla

[74903] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x901] [] []
tiedosto.jpg

lara croft

(5)

tissit

(1672)

tomb raider

19.11.2024 17:50:44
#660748 [+3] Piilota Suosittele

Netflix animaatio vei tätä viellä vähän pitemmällä.
Jos oikeaa isompaa sunnanmuutosta vanhaan ei tule, niin
Larasta tehdään virallisesti lankku lesbo.

19.11.2024 18:19:41 | 18:20:22
#660757 [+4] Piilota Suosittele

>>660749 Valitettavasti tiedän kyllä tämän elokuvan.
Oletin ja toivoin, että se olisi jäänyt ensimmäiseksi ja viimeiseksi laran peleistä
tuttujen ominaisuuksien pilaamiseksi.
Ei kurveja eikä tuplapistooleja. Ei pahemmin tekemistä alkuperäisen
hahmon kanssa.

19.11.2024 22:44:44
#660791 [+2] Piilota Suosittele

Oisivat halunneet laittaa siihen neekeripojan, mutta firman toimitusjohtaja ärähti ja joutuivat tyytymään aloittelevaan transgenderiin?

21.11.2024 08:42:55
#660936 [+-] Piilota Suosittele

Voi ei ! fiktiivinen tietokoneella luotu hahmo onkin live actionissa varustettu pienemmillä tisseillä !! ja vielä pistoolimäärä heittää !! ai kun kamalaa !! kyllä nyt pitää lähteä barrikaadeille, kuka maalaa banderollit ja ketkä laittavat muutaman roskiksen palamaan mielellään helsingin keskustassa ?

Vaihtoehtoisesti : a) ei vaan välitä jostain virtuaalihahmosta b) jos tv-sarja / elokuva / muu media ei miellytä niin EI SITTEN KATSO SITÄ !? ... ei voi olla niin vaikeaa

21.11.2024 19:24:52
#661026 [+2] Piilota Suosittele

>>660936 Toi on kieltämättä ihan hyvä taktiikka, jos haluaa, että
kaikki vanha pitää periaatteesta muuttaa nykystandardeille.

Ei vaan kauan ole markkinoilla mitään katsomisen tai pelaamisen arvoista.
Toki hyvällä tekosyyllä voikin sitten laittaa kaiken digitaalisen roskiin
ja lähteä vaikka takavasemmalle luonnonkeskelle.
Tekisi oikeasti hyvää itsekullekkin aina välillä.

[ 8 viestiä | ]