milan jaff milan jaff
Dat ass Dat ass
Juhannuksen ruokavinkki Juhannuksen ruokavinkki
Russian army Russian army
Kapitalismia, Raiden! Et ymmärtäisi vaikka selittäisin Kapitalismia, Raiden! Et ymmärtäisi vaikka selittäisin
lasten kasvatus osa2 lasten kasvatus osa2
monkeypox ruins next summer monkeypox ruins next summer
don't join NATO don't join NATO
verotus verotus
Hui! Hui!
Hiekkanee.. öh, sammakko Hiekkanee.. öh, sammakko
menot Apachella menot Apachella
olut olut
Erdogan Erdogan
Faktaa tämäkin, ikävä kyllä. Faktaa tämäkin, ikävä kyllä.
Tarpeeton Tarpeeton
Cheese Cheese
apinarokotus apinarokotus
Yle ja paska ne on samaa. Yle ja paska ne on samaa.
Paras kesäjuoma Paras kesäjuoma
Kekkulista tuli hihhuli Kekkulista tuli hihhuli
Juudalainen mellakkapoliisi pieksee arkunkantajia Juudalainen mellakkapoliisi pieksee arkunkantajia
Säätö Sale Säätö Sale
Jaappanin koira sugoiiii Jaappanin koira sugoiiii
 1 000 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 19.11.2024 12:22:58
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 19.11.2024.

Lara on pilalla

[74903] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x901] [] []
tiedosto.jpg

lara croft

(5)

tissit

(1672)

tomb raider

19.11.2024 17:50:44
#660748 [+3] Piilota Suosittele

Netflix animaatio vei tätä viellä vähän pitemmällä.
Jos oikeaa isompaa sunnanmuutosta vanhaan ei tule, niin
Larasta tehdään virallisesti lankku lesbo.

19.11.2024 18:19:41 | 18:20:22
#660757 [+4] Piilota Suosittele

>>660749 Valitettavasti tiedän kyllä tämän elokuvan.
Oletin ja toivoin, että se olisi jäänyt ensimmäiseksi ja viimeiseksi laran peleistä
tuttujen ominaisuuksien pilaamiseksi.
Ei kurveja eikä tuplapistooleja. Ei pahemmin tekemistä alkuperäisen
hahmon kanssa.

19.11.2024 22:44:44
#660791 [+2] Piilota Suosittele

Oisivat halunneet laittaa siihen neekeripojan, mutta firman toimitusjohtaja ärähti ja joutuivat tyytymään aloittelevaan transgenderiin?

21.11.2024 08:42:55
#660936 [+-] Piilota Suosittele

Voi ei ! fiktiivinen tietokoneella luotu hahmo onkin live actionissa varustettu pienemmillä tisseillä !! ja vielä pistoolimäärä heittää !! ai kun kamalaa !! kyllä nyt pitää lähteä barrikaadeille, kuka maalaa banderollit ja ketkä laittavat muutaman roskiksen palamaan mielellään helsingin keskustassa ?

Vaihtoehtoisesti : a) ei vaan välitä jostain virtuaalihahmosta b) jos tv-sarja / elokuva / muu media ei miellytä niin EI SITTEN KATSO SITÄ !? ... ei voi olla niin vaikeaa

21.11.2024 19:24:52
#661026 [+2] Piilota Suosittele

>>660936 Toi on kieltämättä ihan hyvä taktiikka, jos haluaa, että
kaikki vanha pitää periaatteesta muuttaa nykystandardeille.

Ei vaan kauan ole markkinoilla mitään katsomisen tai pelaamisen arvoista.
Toki hyvällä tekosyyllä voikin sitten laittaa kaiken digitaalisen roskiin
ja lähteä vaikka takavasemmalle luonnonkeskelle.
Tekisi oikeasti hyvää itsekullekkin aina välillä.

[ 8 viestiä | ]