gif2 gif2
mitäs pienistä mitäs pienistä
Muista ruokakuvaus! Muista ruokakuvaus!
Kääntäjä Kääntäjä
Jace Everett - Bad Things (OV) Jace Everett - Bad Things (OV)
raivo kulli raivo kulli
tasapainoista marssimusiikkia tasapainoista marssimusiikkia
hyppelyä hyppelyä
Kissagifejä Kissagifejä
rynttäät2 rynttäät2
Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj
Banhammer Banhammer
Bidenin mietelause Bidenin mietelause
baby parts baby parts
Se olikin vain metku johon tyhäm antifantit meni ;D Se olikin vain metku johon tyhäm antifantit meni ;D
Ahmedinem Ahmedinem
Subutex Willer Subutex Willer
homotraNSU homotraNSU
Simmutohtori Simmutohtori
pojat painii pojat painii
rynttäät rynttäät
Degeneraattori Degeneraattori
Sekalaisia gifuja Sekalaisia gifuja
tästä maksaisin yle veroa tästä maksaisin yle veroa
 633 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.84 MB, 1 tiedosto, 29.11.2024 21:18:29
[ + 3 - | ]

Cornholio


30.11.2024 01:13:19 | 01:13:49
#662989 [+-] Piilota Suosittele

Tää oli joskus nuorempana mun lempisarja mut en jaksa tätä enää yhtään, vaikka tässä on kyllä hyviä juttuja. Vähän kuin pahkasika ja myrkky, nautin niistä mut en jaksa enää.
Itseasiassa pahkasika peilaa vitun hyvin nykyaikaa mitä muistan, mulla ei ole enää niitä lehtiä, ne oli enon ja palautin ne koska ne oli vain lainassa.

30.11.2024 03:00:47
#663012 [+2] Piilota Suosittele

>>662989
B&BH oli sitä vanhaa polvea. Pahkasiasta en koskaan perustanut koska mun mielestä ne oli vaan turhanpäiväistä yhteiskunnallista paskanjauhantaa. Nykyään mulla on kuitenkin tapana sanoa, että Pahkasika lopetettiin koska sen parodiaa ei voi enää erottaa todellisuudesta.

30.11.2024 04:14:48
#663022 [+2] Piilota Suosittele

>>663012
No eikö se juuri tee pahkasiasta hyvän. Toisaalta se menettää arvonsa kun pellemaailma on totta niin se olisi kuin lukisi aikakausilehteä missä ei ole enää mitään uutista, voi vaan hymähtää että "kyllä mää ton tiesin".

30.11.2024 07:40:53
#663039 [+2] Piilota Suosittele

>>663022 Jep. Kyllä Pahkasiat on ihan lukemisen arvoisia tänäkin päivänä. Itselläni löytyy ja sillointällöin lueskelen, tosin lueskellen jotain älytöntä ja havahtuen että tämähän onkin oikeasti tapahtunut...

[ 4 viestiä | ]