ulkoilua :3 ulkoilua :3
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Päätyö Päätyö
Ihana nainen Ihana nainen
vesimeloni auto vesimeloni auto
Sitä saat mitä tilaat Sitä saat mitä tilaat
vaarallista peliä :3 vaarallista peliä :3
hampaat hampaat
Mustat eivät ole ongelma Mustat eivät ole ongelma
vitonen vetoa vitonen vetoa
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
vesileikkejä :3 vesileikkejä :3
Paskanen nauru Paskanen nauru
Yle propagandaa Yle propagandaa
Bongattua Bongattua
Ihan eri asia? Ihan eri asia?
Iran ja USA Iran ja USA
1:1 1:1
Rohkeutta on.. Rohkeutta on..
Cyberpunk Luolasto - Mummoja ja Natseja! Cyberpunk Luolasto - Mummoja ja Natseja!
pelataan :3 pelataan :3
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Pimeys, tule ja vie mut jo Pimeys, tule ja vie mut jo
no se tuli kalliiksi no se tuli kalliiksi
 680 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 06.12.2024 18:37:34
[ + 2 | ]

Hyvää itsenäisyyspäivää

[75487] [tiedosto.jpg] [0.52 MB] [1962x1154] [] []
tiedosto.jpg

mellakka

(28)  · 

mielenosoitus

(40)  · 

itsenäisyyspäivä

(12)  · 

612

 · 

demarit

(141)  · 

parempaa

 · 

väkivaltaa

 · 

natsit

(47)
06.12.2024 18:42:43 | 18:44:06
#664568 [+-] Piilota Suosittele

Itsenäisyyspäivä. Päivä millon kaikki ihmispaskat oikealta ja vasemmalta poistuu sen ensimmäisen kerran kuukaudessa kellarista ja kokoontuu heseen itkemään.

06.12.2024 18:43:56 | 19:50:06
#664569 [+-] Piilota Suosittele

pidättäneet Brandon Leen sitte.
Piti mennä leffa kuvauksiin mut siat pidätti ja ampu reijän toho mahaan.
Vittu: toteaa brandon lee

06.12.2024 23:22:30
#664642 [+-] Piilota Suosittele

Hurstin itsenäisyyspäivän vastaanottotolla oli vähemmän väkeä, kuin normaalisti.. ihmetytti eka, ku kuulemma tämä hallitus leikkaa kaikesta.. mutta ne vassarit oli siis tuolla, eikä pummaamassa sapuskaa.

[ 21 viestiä | ]