Namio Harukawa (1947-2020) Namio Harukawa (1947-2020)
Kylmälän haarrmia Kylmälän haarrmia
normi crunchyroll normi crunchyroll
Ei ole tissejä Ei ole tissejä
kissi kissi
allahu 8bar allahu 8bar
Välillä on pakko rauhoittua ja rentoutua Välillä on pakko rauhoittua ja rentoutua
UWU UWU
kansallissosialisti kass kansallissosialisti kass
Feels börh man :3 Feels börh man :3
JEWS JEWS
saksa ja maahanmuutto saksa ja maahanmuutto
Muistakaa tallentaa useesti. Muistakaa tallentaa useesti.
Persevä Persevä
Börh Börh
automekaanikko automekaanikko
juuh elikkäs jamal juuh elikkäs jamal
ihana nainen ihana nainen
octopussy octopussy
Niin hyvää sipulia Niin hyvää sipulia
sinne meni sinne meni
Jeesus pieru Jeesus pieru
puriseva kasa puriseva kasa
Kaunis suihkulähde meren rannalla Kaunis suihkulähde meren rannalla
 806 näyttökertaa, 21 viestiä, 7.01 MB, 1 tiedosto, 08.12.2024 01:53:41
[ + 3 | ]

Toimii vain yhteen suuntaan, kuulemma

[75534] [tiedosto.mp4] [7.01 MB] [1280x596] [43.79s] [] []

häiriköt

 · 

hippi

(39)  · 

vasemmistolainen

(6)  · 

anarkisti

(8)
11.12.2024 15:52:21
#665352 [+-] Piilota Suosittele

Ei uskalla käydä läskin kimppuun vaikka niitä on kolme, sitä se vegaanius teettää. Jotain 60kg ruipeloita saatana 😂🤣

11.12.2024 22:57:50
#665537 [+1] Piilota Suosittele

>>665352
Se on kuule sillä viisiin, että ku mualiman loppu tulloo niin kaikki läskit lähtee marssimaan. Siinä niien eellä sitte laiheliinet (vegaanit) yrittää karata, mutta eihän niillä oo voimia niin ne jää lopulta vaan raapimaan ittiään irti lähtevillä kynsillä eteenpäin ku samaan aikaan kuuluu taustalta se rytmikäs marssi. Ja ku läskit pääsee tarpeeks lähelle saaliitaan niin ne alakaa kuulemaan keskusteluja, että tehdäänkö tästä nyt sitten lihasoppaa vai tehhäänkö luista koristeita?

12.12.2024 02:22:23
#665620 [+-] Piilota Suosittele

>>665544
Kyllä tää ny o sillee, että meijjäm pittää lähtiä yhessä marrsimmaa. Nää siellä jossaki Mörön perseessäs ja mää täällä ihimisten kaupunnisa niin ainuva onkelma täsä on ny vielä hetken aikaa se, että miten perkeleesä me saahaan "kavotettua" ne meijjän ruuat iliman että jäähään kiinni ennen ku 32. 07.2025 ku homma muuttuu lailliseksiseksiksi?

14.12.2024 01:52:48
#666121 [+-] Piilota Suosittele

>>666037
Voittivat 4-0 mutta se on ihan oikein tuommoselle etelän vetelälle. Sitäpaitti muistit taas väärin sen luomen paikan. Se on eturepun puolella eikä sontaluukun kupeessa. Örh, ethän nää muutenkaan tee niiden välillä eroa, mutta kuhan maksat sen femman kerrasta niin mulle se on se ja sama.

14.12.2024 19:38:22
#666362 [+-] Piilota Suosittele

>>666121
Tunge se "Oululainen" paska joka täällä valmistetaan penisrenkaaksi, porukka kattoo kenet oot raiskanna.

En edes tee eroa joukkueiden kanssa koska "Liiga", SM-Liiga ei kiinnosta sitten ruplaakaan, mutta MM-kisat ja Olympialaiset kiinnostavat, ja kiinnostaisivat enemmän jos ne pääsis parhaat pelaan sieltä NHL:stä.

[ 21 viestiä | ]