Hätähän se tuli Hätähän se tuli
Aurajuustokossu 5/5 Aurajuustokossu 5/5
Tidudii uskoiskohan tuotaaaaa Tidudii uskoiskohan tuotaaaaa
Muistakaa hygienia Muistakaa hygienia
edelläkävijä edelläkävijä
Korona on saatanasta Korona on saatanasta
Karanteeni piristystä Karanteeni piristystä
Onksul Boris homma hanskassa Onksul Boris homma hanskassa
Ainakin asenne kunnossa Ainakin asenne kunnossa
Upiyrjis Upiyrjis
Vihervasemmistolla prioriteetit kohdallaan. Vihervasemmistolla prioriteetit kohdallaan.
Pese kätesi Pese kätesi
On kyllä raakaa touhua noi karhujen painit On kyllä raakaa touhua noi karhujen painit
Hapsi & Tuhnu Hapsi & Tuhnu
Puurokenraali News Puurokenraali News
Piiloleikkimestari Piiloleikkimestari
Jotain korvassa Jotain korvassa
2020 2020
äänen avausta äänen avausta
V8 V8
Tää ei oo lakkaa Tää ei oo lakkaa
tohvelisankari :3 tohvelisankari :3
fiksu päivitysviesti fiksu päivitysviesti
Rassismi paha Rassismi paha
 806 näyttökertaa, 21 viestiä, 7.01 MB, 1 tiedosto, 08.12.2024 01:53:41
[ + 3 | ]

Toimii vain yhteen suuntaan, kuulemma

[75534] [tiedosto.mp4] [7.01 MB] [1280x596] [43.79s] [] []

häiriköt

 · 

hippi

(39)  · 

vasemmistolainen

(6)  · 

anarkisti

(8)
11.12.2024 15:52:21
#665352 [+-] Piilota Suosittele

Ei uskalla käydä läskin kimppuun vaikka niitä on kolme, sitä se vegaanius teettää. Jotain 60kg ruipeloita saatana 😂🤣

11.12.2024 22:57:50
#665537 [+1] Piilota Suosittele

>>665352
Se on kuule sillä viisiin, että ku mualiman loppu tulloo niin kaikki läskit lähtee marssimaan. Siinä niien eellä sitte laiheliinet (vegaanit) yrittää karata, mutta eihän niillä oo voimia niin ne jää lopulta vaan raapimaan ittiään irti lähtevillä kynsillä eteenpäin ku samaan aikaan kuuluu taustalta se rytmikäs marssi. Ja ku läskit pääsee tarpeeks lähelle saaliitaan niin ne alakaa kuulemaan keskusteluja, että tehdäänkö tästä nyt sitten lihasoppaa vai tehhäänkö luista koristeita?

12.12.2024 02:22:23
#665620 [+-] Piilota Suosittele

>>665544
Kyllä tää ny o sillee, että meijjäm pittää lähtiä yhessä marrsimmaa. Nää siellä jossaki Mörön perseessäs ja mää täällä ihimisten kaupunnisa niin ainuva onkelma täsä on ny vielä hetken aikaa se, että miten perkeleesä me saahaan "kavotettua" ne meijjän ruuat iliman että jäähään kiinni ennen ku 32. 07.2025 ku homma muuttuu lailliseksiseksiksi?

14.12.2024 01:52:48
#666121 [+-] Piilota Suosittele

>>666037
Voittivat 4-0 mutta se on ihan oikein tuommoselle etelän vetelälle. Sitäpaitti muistit taas väärin sen luomen paikan. Se on eturepun puolella eikä sontaluukun kupeessa. Örh, ethän nää muutenkaan tee niiden välillä eroa, mutta kuhan maksat sen femman kerrasta niin mulle se on se ja sama.

14.12.2024 19:38:22
#666362 [+-] Piilota Suosittele

>>666121
Tunge se "Oululainen" paska joka täällä valmistetaan penisrenkaaksi, porukka kattoo kenet oot raiskanna.

En edes tee eroa joukkueiden kanssa koska "Liiga", SM-Liiga ei kiinnosta sitten ruplaakaan, mutta MM-kisat ja Olympialaiset kiinnostavat, ja kiinnostaisivat enemmän jos ne pääsis parhaat pelaan sieltä NHL:stä.

[ 21 viestiä | ]