LOL retard xD LOL retard xD
Sillanpään jari lomalla Sillanpään jari lomalla
kosken vain vähän :3 kosken vain vähän :3
Hyvä siitä varmaan tulee.. Hyvä siitä varmaan tulee..
Yoink Yoink
Mätäpaise puhkaistu Ugandassa Mätäpaise puhkaistu Ugandassa
miksi? miksi?
Osaan minäkin iskeä ohi! Osaan minäkin iskeä ohi!
Heräät hänen vierestä. Mitä teet? Heräät hänen vierestä. Mitä teet?
Kissabussin serkku Kissabussin serkku
Kahvi lämmittää pakkasaamuna :) Kahvi lämmittää pakkasaamuna :)
Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3 Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3
#visitdubai #visitdubai
Nauruvittula Nauruvittula
Plöö? :p :3 Plöö? :p :3
Oli vaapukkamehua Oli vaapukkamehua
gooby pls gooby pls
Keskiverto murican pöksyt Keskiverto murican pöksyt
Koiro elää jatkuvassa pelossa ja ihmiset vain nauraa ;___; Koiro elää jatkuvassa pelossa ja ihmiset vain nauraa ;___;
kouluampuja kouluampuja
Ned sherwoodissa Ned sherwoodissa
Apua ;____; Apua  ;____;
"Ihminen. Toimintaa." >:3 "Ihminen. Toimintaa." >:3
+25 def, 50% damage taken returned +25 def, 50% damage taken returned
 665 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.28 MB, 1 tiedosto, 09.12.2024 23:42:31
[ + 3 | ]

Melkosia otuksia nuo kissat

[75569] [aoyMrEg_460sv.mp4] [6.28 MB] [460x816] [60.21s] [] []

10.12.2024 06:52:54
#665121 [+-] Piilota Suosittele

Valitettavasti ei-luolastolaisen tutun kissa tippu ikkunasta kun kukaan ei hoksannu. Siellä oli sitten talon skidit käyneet pimpottelemassa ovikelloa, että onks se teidän kissa siellä tuskissaan yrittämässä raahata itteensä ku suusta valuu verta :(

10.12.2024 17:39:45
#665176 [+-] Piilota Suosittele

>>665121 Tuttavalla kissa tippu neljännestä kerroksesta asfalttiin.
Kylkiluun ja leuan oli murtanut, mutta oli silti alakerran ovesta
sisäänpäästyään kiivennyt portaat kämpän oveneteen naukumaan
kipeitä paikkoja.

11.12.2024 19:21:02
#665426 [+-] Piilota Suosittele

>>665250 Ei ollut edes huomannut heti, että kissa puuttuu, kun oli
ninjaillut itsensä sinne parvekkeellekkin ilman havaintoa.

Oli kuullut eteisessä, että joku mouruaa pahasti jossakin.
Löyty oma kolli ulko-ovelta sennäköisenä, että auta nyt perkele.

[ 9 viestiä | ]