Steve vauhdissa Steve vauhdissa
ihihihi leuka ihihihi leuka
fwb fwb
Jennifer Mackay Jennifer Mackay
Ihana nainen Ihana nainen
Ryppy jakaa viisautta osa XI Ryppy jakaa viisautta osa XI
not hehe not hehe
täs mä koneel täs mä koneel
Mr Bean Mr Bean
parempi kuin tinder parempi kuin tinder
pier pier
huoraa turpaan huoraa turpaan
valheita valheita
hapsin tappelukokemus hapsin tappelukokemus
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
börheä parturi börheä parturi
Viisauden sanoja Viisauden sanoja
taco cat taco cat
siimaleikkuri siimaleikkuri
Kuka luolastolainen teki langan ylilaudalle? Kuka luolastolainen teki langan ylilaudalle?
spandex spandex
tsottomattee tsottomattee
anders hymyhuuli anders hymyhuuli
tällänen vessaan tällänen vessaan
 554 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.22 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 23:06:35
[ + 0 | ]

Miksi usab 3 on näin hidas aina?

[75622] [1000016093.jpg] [3.22 MB] [1832x4064] [] []
1000016093.jpg

12.12.2024 00:11:40
#665568 [+-] Piilota Suosittele

Veikkaan, että usbitikun oma siirtonopeus on tässä se rajoittava tekijä.
Yhtään halvemmissa tikuissa vaikka tilavuutta olisikin, niin yleensä
siirtonopeus jättää toivomisen varaa.

12.12.2024 01:18:17
#665596 [+-] Piilota Suosittele

No ainakin sen takia että jos siirrät levylle tai leveltä joka on vanha ja siinä on paskat kirjoitusnopeudet. Mulla teki uus ssd ihan samaa, ei se siitä ssd johdu vaan muista pullonkauloista.

[ 12 viestiä | ]