Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin
Huutista 🤣 2. Huutista 🤣 2.
Remmiä perseelle Remmiä perseelle
Ukraina Ukraina
Aivosolomu Aivosolomu
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
käsi taskuun käsi taskuun
This is madness This is madness
Juice Leskinen - Pienestä pitäen Juice Leskinen - Pienestä pitäen
J.C. Gondola J.C. Gondola
Terapiakoira. Terapiakoira.
herätys herätys
ei ruotsalaisille ei ruotsalaisille
Ikävöi kamuaan Ikävöi kamuaan
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
In the meantime, the Beijing Olympics In the meantime, the Beijing Olympics
ACE OF SPADES ACE OF SPADES
Autoilija ja pommisade Autoilija ja pommisade
Hoiii! Hoiii!
Perunamunakas Perunamunakas
Mä tuen tätä tän hetkistä juttuu Mä tuen tätä tän hetkistä juttuu
Alexis texas Alexis texas
Kovaa tuhoa Ukrainassa 1 Kovaa tuhoa Ukrainassa 1
Mielipiteet Mielipiteet
 682 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.24 MB, 1 tiedosto, 30.12.2024 01:30:25
[ + 2 | ]

vitun asiantuntijat

[76473] [vitun_asiantuntijat.png] [1.24 MB] [1080x565] [] []
vitun_asiantuntijat.png

asian tuntija

 · 

pelottelu

(5)  · 

pelätkää

 · 

ota varulta rokote

 · 

ylevero

(9)  · 

yle

(122)  · 

suvakit

(201)  · 

vihervassarit

(92)  · 

sdp

(559)
30.12.2024 08:57:30
#670498 [+1] Piilota Suosittele

-Jos ryssä kaivaa nyt varastoistaan 1950-1970 lukujen T-62, T-55 tankkeja, 1980-1990 luvuilla päiväyksensä menettäneitä räjähteitä, ostaa p-korealta ö-laadun ammuksia ja ohjuksia, niin suomen armeja pärjäisi varmasti hetken torakka invaasiota vastaan, loppupelissä olisi vain kysymys suhdeluvuista, eli montako pst-ammusta vs tankkia, montako jantteria vs torakkaa, saadaanko kuinka nopeasti apuja esim. svenssoneilta tai turskan juksaajilta jne.

-Tottakai venäjä voisi lamauttaa suomen sabotaasin, terrorismin ja kotitsuhnien avulla, sillä ryssähän ei avoimin kortein pelaa, vaan tekee kiusaa ja huijaa minkä paskassa piehtaroimiseltaan ehtii.

[ 3 viestiä | ]