Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
Ei mennyt niin kuin elokuvissa Ei mennyt niin kuin elokuvissa
ps1 tulille ps1 tulille
tyronella ihana nainen tyronella ihana nainen
Shh, no tears... only dreams now Shh, no tears... only dreams now
höyhensarjalainen höyhensarjalainen
Yespustaja Yespustaja
Botskikatti 3 Botskikatti 3
Ville ja työhaastattelu Ville ja työhaastattelu
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Venäjä - valkoneekerien luvattu maa Venäjä - valkoneekerien luvattu maa
Lesbiaani Lesbiaani
yrittäkää vaikka yrittäkää vaikka
Muh kaurapuuro Muh kaurapuuro
juomaa juomaa
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
gondola siwassa gondola siwassa
aa :DD aa :DD
Ruokakupissa oli vajausta >:3 Ruokakupissa oli vajausta >:3
tyrone trollaa tyrone trollaa
Museo Museo
Luolastolainen Luolastolainen
nars nars nars nars
 646 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.01.2025 13:29:26
[ + 3 | ]

videopelit

[76629] [f995237d22dba855.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
f995237d22dba855.jpg

twitter

(175)  · 

peli

(187)  · 

joulu

(260)  · 

lapsi

(252)  · 

voitto

(27)
03.01.2025 13:46:42
#671121 [+3] Piilota Suosittele

Yleensä kun menee uuteen nettipeliin nii joutuu pelaan jotain kehari liigaa ekat pelit. Sit ku on pelannu 4vuotta ja olet mielestäsi hyvä, olisit vielä parempi jos muut ei olisi vammasia ja aattelet et käympä vähän yksilönä trollaa noobeja tuolla kehari liigassa mut huomaatkin että ne pelit menee aika tiukille et olekkaan niin hyvä, alottelijaa vähän parempi, ja sun tiimi on täynnä samanlaisia trolleja jotka raivoo voiceen pää punasena venäjäks jotain ennenkö on edes valittu hahmot.

05.01.2025 04:33:41
#671448 [+-] Piilota Suosittele

>>671384
Oli opiskeluaikoina pelkkää juhlaa pelata kämppiksien ja parin muun kanssa yhtä mobaa kun yleensä kannettiin koneet samaan huoneeseen ja pelattiin viikko tolkulla. Meillä oli täys 5 tiimi, jokaisella oma rooli ja kaikki tiesi mitä tekee, voitettii paljon pelejä ihan vain siitä syystä että kommunikaatio pelas ja jos joku sano että on vähä hankalaa olla tua top lanella nii käytiin auttaa eikä vaa sanottu et ok.
Paitti sit kun pelattii kännissä nii riideltii keskenää:D

[ 3 viestiä | ]