isä, ei isä, ei
Silvottu katkarapu Silvottu katkarapu
ei kuulu urakkaan ei kuulu urakkaan
tinder tinder
sipuliteemakkara sipuliteemakkara
en tajuu en tajuu
kuumoittaa kovin kuumoittaa kovin
longcat longcat
Ihana nainen Ihana nainen
Vanhaa kuvaa Vanhaa kuvaa
Uudet sukat Uudet sukat
halipula halipula
ai perkele no menenpä tästä kaljalle kuitenki ai perkele no menenpä tästä kaljalle kuitenki
hieno hyppy krossipyörällä hieno hyppy krossipyörällä
ku klux kissa ku klux kissa
viikonlopun dietti viikonlopun dietti
Hyvin sanottu Hyvin sanottu
töömees töömees
heimosenkeimo lounaalla heimosenkeimo lounaalla
Suklaata Suklaata
Tissit Tissit
lemmikkikana lemmikkikana
Muinainen työkkärintanttojen karkoitus tanssi Muinainen työkkärintanttojen karkoitus tanssi
Ihana nainen Ihana nainen
 646 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.01.2025 13:29:26
[ + 3 | ]

videopelit

[76629] [f995237d22dba855.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
f995237d22dba855.jpg

twitter

(175)  · 

peli

(187)  · 

joulu

(260)  · 

lapsi

(252)  · 

voitto

(27)
03.01.2025 13:46:42
#671121 [+3] Piilota Suosittele

Yleensä kun menee uuteen nettipeliin nii joutuu pelaan jotain kehari liigaa ekat pelit. Sit ku on pelannu 4vuotta ja olet mielestäsi hyvä, olisit vielä parempi jos muut ei olisi vammasia ja aattelet et käympä vähän yksilönä trollaa noobeja tuolla kehari liigassa mut huomaatkin että ne pelit menee aika tiukille et olekkaan niin hyvä, alottelijaa vähän parempi, ja sun tiimi on täynnä samanlaisia trolleja jotka raivoo voiceen pää punasena venäjäks jotain ennenkö on edes valittu hahmot.

05.01.2025 04:33:41
#671448 [+-] Piilota Suosittele

>>671384
Oli opiskeluaikoina pelkkää juhlaa pelata kämppiksien ja parin muun kanssa yhtä mobaa kun yleensä kannettiin koneet samaan huoneeseen ja pelattiin viikko tolkulla. Meillä oli täys 5 tiimi, jokaisella oma rooli ja kaikki tiesi mitä tekee, voitettii paljon pelejä ihan vain siitä syystä että kommunikaatio pelas ja jos joku sano että on vähä hankalaa olla tua top lanella nii käytiin auttaa eikä vaa sanottu et ok.
Paitti sit kun pelattii kännissä nii riideltii keskenää:D

[ 3 viestiä | ]