juna taas myöhässä juna taas myöhässä
höhöhööhöhö höhöhööhöhö
hyvä työpiste hyvä työpiste
helvetin hyvä pizza helvetin hyvä pizza
vain oikeaa ruokaa vain oikeaa ruokaa
Hapsi_ ajanu pyörällä Hapsi_ ajanu pyörällä
Hups, unohtu lisätä varjo Hups, unohtu lisätä varjo
japani japani
TARKKAILUASEMA TARKKAILUASEMA
Kenway kysyy hirvistä Kenway kysyy hirvistä
Miss Piggy Miss Piggy
Turppi rivistössä Turppi rivistössä
joulu meni joulu meni
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
kimppakyyti kimppakyyti
UWU UWU
voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
kunnon imut kunnon imut
🩷 🩷
Tissit Tissit
Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä
ninjasi ninjasi
Ihana nainen Ihana nainen
laiskottaa laiskottaa
 725 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.42 MB, 1 tiedosto, 05.01.2025 14:30:40
[ + 7 | ]

volvostus

[76712] [0.gif] [9.42 MB] [800x610] [] []
0.gif

apu

(365)  · 

apustaja

(373)  · 

gif

(490)  · 

volvo

(28)  · 

tekoäly

(176)  · 

ai

(209)
06.01.2025 00:53:26
#671603 [+1] Piilota Suosittele

Lähes ainutkakaan kuljettajatutkinnon suorittanut nykyteini ei osaa sitä takavetoa ajaa, vaan joutuu heti matkustajaksi, kun vähän perä heittää.

06.01.2025 00:58:13
#671606 [+-] Piilota Suosittele

Rovanperä autokoulussa liukkailla etuvetopaskeella, jossa vielä kaikki invalidiavusteet...... Noilla vehkeillä nykyteinit kortteja saa ja ei mitään käsitystä sen auton todellisesta hallinnasta.

[ 7 viestiä | ]