mieti ennenkuin juot mieti ennenkuin juot
Ihana nainen Ihana nainen
Lappeerannan natsilipun liehuttaja olikin ryssä Lappeerannan natsilipun liehuttaja olikin ryssä
heitä homo voltti heitä homo voltti
niin läski nainen niin läski nainen
viksu neekeri viksu neekeri
tulivuori tulivuori
spandex näyttää spandex näyttää
Outoa, mutta viihdyttävää Outoa, mutta viihdyttävää
Kekkonen on ykkönen Kekkonen on ykkönen
Ihana nainen Ihana nainen
suurin kunnia suurin kunnia
Tissit Tissit
ei vittu ei vittu
TOP LOKKI TOP LOKKI
Jenkin mielipide kommunismista Jenkin mielipide kommunismista
parsakaalitukka parsakaalitukka
Aamupalaa Aamupalaa
Miu mau itelles vaan Miu mau itelles vaan
lapsettomuus lapsettomuus
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
sibs sibs
MIKÄ SIELLÄ VAANII MIKÄ SIELLÄ VAANII
Buljong :D Buljong :D
 656 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.33 MB, 2 tiedostoa, 10.01.2025 07:51:12
[ + 3 | ]

Vääränlaista sananvapautta t. tehy

[76825] [tiedosto_1.jpg] [0.16 MB] [1080x973] [] []
tiedosto_1.jpg
[76824] [tiedosto_2.jpg] [0.17 MB] [1080x1110] [] []
tiedosto_2.jpg

sananvapaus

(15)  · 

tehy

 · 

ironia

10.01.2025 09:40:43
#672346 [+2] Piilota Suosittele

>>672340 Tarkoitatko artistia vai ryssäbottia?
En ole kumpikaan, vaikka en pidäkkään J.Arosta, joten mitäs muuta kuuluu komukkien kommunikaatio keskukseen?

10.01.2025 10:39:32
#672352 [+2] Piilota Suosittele

>>672347
Puolustelen ryssiä?
Olenko natsi jos en pidä Dan Koivulaaksosta tai Paavo Arhinmäestä?
Olenko neekeri jos pidän grillatusta kanasta (mutten vesimelonista tai rypälemehusta)?

10.01.2025 16:37:35
#672365 [+3] Piilota Suosittele

Upeaa miten tunkkaisten liberaalien mielestä sananvapautta ei ole, jos saat sanoa asiasi ilman että kukaan sitä rajoittaa :). paljastavat itsensä housutkintuissa tämmöisillä ulostuloilla. niin kauan kun twitteri oli täysin "oikein ajattelevien" sensutoima alusta; siellä oli sanan vapaus :D

10.01.2025 18:04:27
#672379 [+1] Piilota Suosittele

>>672365 Siinäkohtaan, kun näille huuteleijoille ei sananvapaus kelvannutkaan ja
siirtyivät blue sky:hyn niin jostakin kummansyystä siellä räjähti lapaseen lapo ilmiannot
ja vastaavat kunnon ylilyönnit.
Eli blue sky ei ole mitään muuta, kuin oma suljettu huone vatipäille hyvällä akustiikalla.

10.01.2025 19:46:30
#672397 [+3] Piilota Suosittele

"Tehy puolustaa kaikkien ihmisten sananvapautta"
"X:ssä sananvapaus ei ole pitkään aikaan toteutunu koska siellä saa myös erimieltä olevat kirjottaa"
Niin. Sananvapauteen kuuluu myös se ryssien propaganda. Mielummin siedän ryssien propagandaa, kuin annan jonkun Millariikan ja Jessikkan kertoa mitä saan sanoa ja mitä en :D

11.01.2025 01:09:49
#672519 [+-] Piilota Suosittele

>>672397 Missähän kohtaa noille idiooteille selviää, että sananvapaus todellakin
tarkoittaa sitä, että kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä sinun kanssa ?
Onko se periaatteessa niin vaikea hyväksyä?

Trollien kanssa pärjää, kun niille ei anna liikaa painoarvoa.
Saattoihan piruparka olla tosissaankin, mutta periaatteesta pidetään kiinni siitä,
että kylähullukin saa sanoa asiansa, jos sensuuri on edes olemassa oleva vaihtoehto.

11.01.2025 02:20:23
#672523 [+1] Piilota Suosittele

>>672519
Juu kylähullukin saa sanoa mielipiteensä sananvapauden vallitessa, jokainen sitten päättää että kuinka paljon antaa sille painoarvoa.

[ 11 viestiä | ]