Meinaatko, että propyleeniglykolihöyryn hengittäminen on pitemmän päälle haitatonta? Itse kokeilin vapetusta aikoinaan tupakoinnin lopettamiseksi, mutta se tuntui aiheuttavan hengenahdistusta, niin heitin sen pois.
>>673617 Olen kokeillut kolmea eri laitetta vapettamiseen, mieluummin on vaan polttamatta, se on ihan perseestä kaikin puolin, ei se ole verrattavissa siihen kun vedät ne ihanat savut Chesterfieldin sinisestä 🤗🚬
[
3 viestiä
|
]
⭰
karaokeilta
Milf
Pilvee pilvee pilvee
mummeli
Douchebag
Hyvä yritys kuitenkin
Kun olet todella homo...
Tankillinen löpöä
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
onnea mummolle
Emmä jaksa
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!