this is uganda this is uganda
Surullista Surullista
aarre aarre
It is not too late! It is not too late!
Stressipallo Stressipallo
söyn kankka söyn kankka
Livin' of a prayer Livin' of a prayer
kettu ja jänis kettu ja jänis
pikkukallen oppivuodet pikkukallen oppivuodet
Veronmaksaja Veronmaksaja
suomalainen ongelma suomalainen ongelma
Puhelimelle hymyileminen Puhelimelle hymyileminen
Täysi kymppi! Täysi kymppi!
Goottihiiren poikanen Goottihiiren poikanen
E3 2019 Dub E3 2019 Dub
Korealaisia vihanneksia Korealaisia vihanneksia
Kengät oli loppu ni ostin kalsarit Kengät oli loppu ni ostin kalsarit
kuvakommentti kuvakommentti
Don Trump The Science-ish Guy: Disinfectant Injections Don Trump The Science-ish Guy: Disinfectant Injections
anime anime
Brandy Taylore Brandy Taylore
vitun femakot pilaa meidän pelit vitun femakot pilaa meidän pelit
Frank Frank
Tiktok Tiktok
 602 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.48 MB, 2 tiedostoa, 15.01.2025 22:01:29
[ + 0 | ]

Pystyiskö tästä tehä arnuido mini koneen, tuuletin

[76995] [1000017092.jpg] [1.9 MB] [1832x4064] [] []
1000017092.jpg
[76994] [1000017094.jpg] [1.57 MB] [1832x4064] [] []
1000017094.jpg

mini

(13)  · 

arnuido

15.01.2025 22:09:35 | 22:11:29
#673421 [+-] Piilota Suosittele

Tossa on sitte konkissa sähköä vielä, jos meinasit avata ja tökkiä sitä meisselillä. Älä ihmettele jos lyö kipinää.

Ja miks johdot on poikkastu?

E:
Ja tääki on yks tapa pilata avioliitto :D

16.01.2025 00:46:24
#673477 [+-] Piilota Suosittele

>>673425
Ai niin hei, älä ohmettele jos sen tuuletin ei pyöri vielä windowssissa. Sit ku pistät pelin päälle ni rasitus kasvaa jollon se lähtee pörräämään. Tämä joissain malleis jotka semipassiiveja

16.01.2025 00:57:08
#673482 [+-] Piilota Suosittele

>>673479
Se voi olla. Ai niin, en tiedä muistutinko mut joissain peleissä näyttiksen kierroksia pitää säätää. Jos mä pelaan ready not not, mun peli kaatuu 2min jälkeen. Pakko laittaa afterburner päälle, vaik se on kellotus-softa niin sieltä voi asettaa kovemmat kierrokset portaittain. Sit toimii aina. Mä en tiedä miks mut joskus default kirrokset ei riitä. Ja siis tämä vain näyttis, poweri osaa kyllä itte

[ 11 viestiä | ]