RP pystyyn RP pystyyn
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
ayyyyy lmao ayyyyy lmao
spooky dorifto spooky dorifto
Salen AirPodit Salen AirPodit
peukalo :3 peukalo :3
Nyt vittu... Nyt vittu...
ötökkä ötökkä
x----D x----D
Moniavioliitto Moniavioliitto
Pakko lukea vissiin tämäkin... Pakko lukea vissiin tämäkin...
Japanisoitu börheä Japanisoitu börheä
Ban ban Ban ban
puu sauna puu sauna
Tyrone ja jeshus Tyrone ja jeshus
Siemen Siemen
Skub Skub
setä penis riisi setä penis riisi
Ram Ranch 7 Ram Ranch 7
Tuet tulille Tuet tulille
Bravuuri Bravuuri
Järkeenkäypä laskutoimitus Järkeenkäypä laskutoimitus
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
Herkullista Herkullista
 499 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 01:22:42
[ + 0 | ]

älä unohda

[77075] [e458fb9a89b83b25.jpg] [0.06 MB] [1080x1074] [] []
e458fb9a89b83b25.jpg

kaljat

 · 

pakastimessa

 · 

jäätyy

18.01.2025 01:45:28
#673985 [+3] Piilota Suosittele

Ei ikinä ole unohtunut kaljaa, tai rommia pakkaseen, mutta noin 16 vuotta sitten oli vitutus maximus kun löysin takakontista sinne unohtuneet 72 purkkia karhua ja joka ikinen oli revennyt nahoistaan kun viikon aikana oli ulkona ollut pakkasta -25 / -29 astetta.

18.01.2025 03:19:23
#674011 [+-] Piilota Suosittele

2 tuntia riittää jos 24-päkin laittaa, unohtu minipakastimeen jossa kaikenlisäksi lukee "for ice making only" samaksi aikaa, ja jäähileistä kaljaa sitten.

[ 3 viestiä | ]