Lord of the ... äh.. Lord of the ... äh..
Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone
Kämpän fengshui on vituillaan Kämpän fengshui on vituillaan
Sekalaisia Sekalaisia
Juustosämpylä Juustosämpylä
Slayjer Slayjer
So how is your sexlife? So how is your sexlife?
Dio seikkailee Dio seikkailee
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
Tehokas vispilä Tehokas vispilä
Väärinpäin laitettu vessapaperirulla tappaa luovuuden Väärinpäin laitettu vessapaperirulla tappaa luovuuden
Kutemattomille isän evästä Kutemattomille isän evästä
Oispa syksy. Oispa syksy.
Polteltu! Polteltu!
baardit :3 baardit :3
Hyvää syntymäpäivää Kenway Hyvää syntymäpäivää Kenway
Pitsatanssi röpöttää22 Pitsatanssi röpöttää22
Aasit Aasit
En ole runksinut 300-vuoteen En ole runksinut 300-vuoteen
Waifuainesta Waifuainesta
Mielenkiintoista Mielenkiintoista
Aika kulkee menojaan... Aika kulkee menojaan...
Aplen kallis lisävaruste Aplen kallis lisävaruste
turpin pääkkäri turpin pääkkäri
 581 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 02:25:14
[ + 1 | ]

vItu nasti1!1

[77265] [tiedosto.mp4] [0.82 MB] [640x572] [14.06s] [] []

elon musk

(40)  · 

natsi

(251)
23.01.2025 02:36:00
#675282 [+2] Piilota Suosittele

Toihan oli vaan tähden lento, jos tuo oli natsi tervehdys niin kamala harris, boden, obama ja muutki on natseja

23.01.2025 06:30:13 | 06:30:32
#675324 [+1] Piilota Suosittele

>>675282
Kaikki jotka ei oo syvän päädyn vasemmistolaisia on nasteja! Ne ryömii pattereita myöten sihisemään, vessanpytyissä ne murisee ja ikkunan alla on 24/7 natsikulkueet polttamassa vassareita ja juutalaisia. Sitten ne vielä lähettää radioaaltoja myöten natsi-ideologiaa päivisin nukkumassa olevien antifanttien aivoihin ja hakkaa silmittömästi kaikkia väärinajattelijoita kaduilla. Kyllä se on nääs vaan kauheeta olla paremmin tiedostava ku Aku Ankkakin kulkee ilman housuja.

[ 2 viestiä | ]