Virolaiset on vähän erilaisia Virolaiset on vähän erilaisia
Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös. Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös.
maalaus maalaus
Venäläisen hakkeriryhmän juliste.. Venäläisen hakkeriryhmän juliste..
Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon
Valkonen neekeri Valkonen neekeri
Ihana nainen Ihana nainen
Ebrahim Ebrahim
Ei kandee ruveta tallaamaan Texasin kalkkarokäärmettä Ei kandee ruveta tallaamaan Texasin kalkkarokäärmettä
Öyhötystä vai faktaa? Öyhötystä vai faktaa?
Sau Li Sau Li
Sähgöaudon aggu Sähgöaudon aggu
Kolmannessa persoonassa itsestään puhuva 🤣 Kolmannessa persoonassa itsestään puhuva 🤣
Homot triggeröityy näköjään kun vetää tällee jutkua turpaan Homot triggeröityy näköjään kun vetää tällee jutkua turpaan
Luottamus kohillaan Luottamus kohillaan
Imekää persettä suvakit!!! Imekää persettä suvakit!!!
Nyt löytyy Nyt löytyy
Internet Comment Etiquette: Handling SJW's Internet Comment Etiquette: Handling SJW's
kelan konttori irakissa jo valmiina. kelan konttori irakissa jo valmiina.
Luolaston suvakki JIDF kiipparisoturi Luolaston suvakki JIDF kiipparisoturi
pokemon kortit pokemon kortit
RYPPIS ;D ;D RYPPIS ;D ;D
Neekerit tekee kyllä paljon parempia autoja ku Natsit Neekerit tekee kyllä paljon parempia autoja ku Natsit
Terävintä kärkeä.. Terävintä kärkeä..
 522 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 16:24:58
[ + 2 | ]

tärinä kiihtyy :D

[77278] [absolute-cringe.jpg] [0.08 MB] [763x1280] [] []
absolute-cringe.jpg

vassari

(122)  · 

tärisee

(10)  · 

ulisee

(10)  · 

cringe

(22)  · 

mitään eivät voi

23.01.2025 17:45:42 | 17:46:00
#675380 [+6] Piilota Suosittele

Venäjä hyökkäs Ukrainaan, koska siellä on väitetysti natseja hallinnossa

Samaan aikaan mitä tekee vasemmisto?
Natseja! Natsit! Te olette natseja! Ei natseja helsinkiin! Ei natseja mihinkään!


Vasemmistoliitto pitää näemmä historiallisista arvoista kiinni, sekä syöttää ryssän lapaan. Yllätyitkö ?

23.01.2025 18:37:03
#675402 [+1] Piilota Suosittele

>>675380
Venäjä hyökkäs Ukrainaan, koska siellä on väitetysti natseja hallinnossa

Samaan aikaan mitä tekee vasemmisto?

Vasemmistoliitto pitää näemmä historiallisista arvoista kiinni, sekä syöttää ryssän lapaan. Yllätyitkö ?

24.01.2025 00:22:25
#675471 [+4] Piilota Suosittele

Tämä on hauskaa kun vassarinperkeleet eivät edes tajua lisäävänsä kuumia hiiliä omaan sukkaansa, se pitää niille erikseen kertoa kuten Sanna Ukkola juuri teki, mutta se ei silti mene niiden pikkuriikkiseen pähkinäaivoon ei edes väkisin. Hyvä niin, ehkä oikeistolla on sauma ensivaaleissa, vaikka paljon epäilen.

[ 12 viestiä | ]