Sillä lailla! Sillä lailla!
vaikee päivä vaikee päivä
Tuukka Virtaperko Tuukka Virtaperko
emma karin viisauksia emma karin viisauksia
Nyt lähtee Nyt lähtee
bitch slap bitch slap
Suvakit vs Breivik Suvakit vs Breivik
Lintu Lintu
Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
colin mc rae colin mc rae
Miksi komission sivuilta poistettiin seuraava lause? Miksi komission sivuilta poistettiin seuraava lause?
chewbaca chewbaca
Bass Boi!! :3 Bass Boi!! :3
soppa soppa
coronatesti perseestä coronatesti perseestä
Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä
on kiva katsoa kun toiset panee =) on kiva katsoa kun toiset panee =)
Pesuhetki Pesuhetki
Sunnuntain kikkeli Sunnuntain kikkeli
Sunnuntai-iltapäivä Hapsin luona Sunnuntai-iltapäivä Hapsin luona
Mitäs läksit :D (hesessä) Mitäs läksit :D (hesessä)
Fema camp Fema camp
Poliisit Poliisit
fantasiat fantasiat
 522 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 16:24:58
[ + 2 | ]

tärinä kiihtyy :D

[77278] [absolute-cringe.jpg] [0.08 MB] [763x1280] [] []
absolute-cringe.jpg

vassari

(122)  · 

tärisee

(10)  · 

ulisee

(10)  · 

cringe

(22)  · 

mitään eivät voi

23.01.2025 17:45:42 | 17:46:00
#675380 [+6] Piilota Suosittele

Venäjä hyökkäs Ukrainaan, koska siellä on väitetysti natseja hallinnossa

Samaan aikaan mitä tekee vasemmisto?
Natseja! Natsit! Te olette natseja! Ei natseja helsinkiin! Ei natseja mihinkään!


Vasemmistoliitto pitää näemmä historiallisista arvoista kiinni, sekä syöttää ryssän lapaan. Yllätyitkö ?

23.01.2025 18:37:03
#675402 [+1] Piilota Suosittele

>>675380
Venäjä hyökkäs Ukrainaan, koska siellä on väitetysti natseja hallinnossa

Samaan aikaan mitä tekee vasemmisto?

Vasemmistoliitto pitää näemmä historiallisista arvoista kiinni, sekä syöttää ryssän lapaan. Yllätyitkö ?

24.01.2025 00:22:25
#675471 [+4] Piilota Suosittele

Tämä on hauskaa kun vassarinperkeleet eivät edes tajua lisäävänsä kuumia hiiliä omaan sukkaansa, se pitää niille erikseen kertoa kuten Sanna Ukkola juuri teki, mutta se ei silti mene niiden pikkuriikkiseen pähkinäaivoon ei edes väkisin. Hyvä niin, ehkä oikeistolla on sauma ensivaaleissa, vaikka paljon epäilen.

[ 12 viestiä | ]