Tämmöisellä ajokortti.. Tämmöisellä ajokortti..
Ano pitää omiakin juttujaan paskana Ano pitää omiakin juttujaan paskana
hieno kärry hieno kärry
Anu antaa haastattelun, Anu suuttuu siitä Anu antaa haastattelun, Anu suuttuu siitä
omikron vammane omikron vammane
pysäköinti pysäköinti
Rasismi ja antirasismikysymyksiä Rasismi ja antirasismikysymyksiä
Kalevalatalo Kalevalatalo
Mites se nyt näin meni? Mites se nyt  näin meni?
Kekkonen Kekkonen
Pitbull ja ylähuuli Pitbull ja ylähuuli
Spede koodaa coronalla Spede koodaa coronalla
ninja ninja
Ne pienet erot, osa3. Ne pienet erot, osa3.
Yle propagandaa taas 18. Yle propagandaa taas 18.
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Oliko sen arvoista? Oliko sen arvoista?
paska perse pillu pornolehti paska perse pillu pornolehti
Olo on vahvasti tämä nyt Olo on vahvasti tämä nyt
putin putin
Kiuru. Kiuru.
Red Alert - Hell March Red Alert - Hell March
ammatti juoppo ammatti juoppo
Koronapropagandaa. Koronapropagandaa.
 612 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.92 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 19:41:20
[ + 2 | ]

sitä parempaa heilaamista

[77297] [sita_parempaa_heilaamista.png] [1.92 MB] [1234x1114] [] []
sita_parempaa_heilaamista.png

heil

(28)  · 

elon musk

(40)  · 

natsitervehdys

 · 

demokraatit

 · 

vasemmisto

(216)  · 

barak obama

 · 

hillary clinton

 · 

kamala harris

(9)
23.01.2025 21:01:54
#675415 [+4] Piilota Suosittele

>>675408 Musk on pöpipää, mutta niin ovat nekin jotka väittävät Muskin elettä natsitervehdykseksi, kuten sonjaileva Norjalainen ja muut wokevassarit.

25.01.2025 19:21:38
#675991 [+-] Piilota Suosittele

Kaikista julkimoista on varmaan kuva tuossa asennossa. Ero muskiin onkin mitä hän teki ennen sitä, missä yhteydessä ja sen jälkeen.

26.01.2025 15:00:31
#676233 [+-] Piilota Suosittele

Tuo kuva Taylor Swiftista on manipuloitu kääntämällä, oikeasti hän ojensi vasenta kättään. Kuva on otettu myös kontekstistaan, koska Swift ensin puhaltaa suukon ja sitten vilkuttaa yleisölle. Ei oikein yllätä, että Luolastossa jaetaan tällaista propagandaroskaa. https://www.youtube.com/watch?v=FuU-bT9BJpc (kohdassa 4:18)

[ 6 viestiä | ]