tyrone trollaa tyrone trollaa
Soon... Soon...
Viimeine sipsi pois onkalosta Viimeine sipsi pois onkalosta
hökäle hökäle
Bee Gees feat NK Bee Gees feat NK
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
kissa rage kissa rage
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Plague Inc Plague Inc
Greta taas.. Greta taas..
Hämähäkkiapina asento Hämähäkkiapina asento
Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
demoni pääsi valloilleen demoni pääsi valloilleen
Ihana nainen Ihana nainen
Autan sukkaparien lajittelussa :3 Autan sukkaparien lajittelussa :3
hieno tatuointi hieno tatuointi
Am I dying? Am I dying?
Venäjä - valkoneekerien luvattu maa Venäjä - valkoneekerien luvattu maa
mä mä mä :3 mä mä mä :3
töitä töitä
nigga stole my bike nigga stole my bike
Oisko... Oisko...
Muukalaisen anatomia Muukalaisen anatomia
rubikin kuutio rubikin kuutio
 540 näyttökertaa, 14 viestiä, 8.34 MB, 4 tiedostoa, 24.01.2025 00:20:14
[ + 0 | ]

Aion rääkätä tätä konetta vähän.. guadro joku

[77309] [1000017328.jpg] [1.79 MB] [1832x4064] [] []
1000017328.jpg
[77308] [1000017329.jpg] [1.96 MB] [1832x4064] [] []
1000017329.jpg
[77307] [1000017330.jpg] [1.71 MB] [1832x4064] [] []
1000017330.jpg
[77306] [1000017331.jpg] [2.88 MB] [4064x1832] [] []
1000017331.jpg

24.01.2025 00:23:47
#675472 [+-] Piilota Suosittele

Eli poistin coolerin pihdeillä ja laitoin nippusiteillä 120mm coolerin tilalle.. cpu cooleria en voi poistaa kun se on liimattu cpu:hun

24.01.2025 00:58:07
#675492 [+-] Piilota Suosittele

>>675487 se oli sitä aikaa joskus, eli liimattu prossuun että on paras cooleri.. siihen aikaan. Mut täytyy sanoo et on hyvä, tuuletin on ehkä parempi vaihtaa

24.01.2025 03:34:23 | 03:38:14
#675543 [+-] Piilota Suosittele

>>675540
Eli poistin coolerin pihdeillä ja laitoin nippusiteillä 120mm coolerin tilalle.. cpu cooleria en voi poistaa


Mikä helvetin liima? Koskaan ole liimalla mitään coolereita kiinnitetty.
Korkeintaan jämähtänyttä tahnaa välissä

24.01.2025 04:59:25
#675569 [+-] Piilota Suosittele

>>675541
Mulla on myös ADD tai ADHD, mun lapsilla on, mun isällä on, ja sen isällä myös. Jos painaa 14h päivää 70-vuotiaana niin ei se muulla selity. Alkoholi on hyvä väliaikainen lääke loppuelämäksi joka on silloin mahdollisesti vain vuosia, mutta minulla jo kaksi vuosikymmentä takana joista toinen puolikas aivan deekuilua vaikka käyn töissä niinku valuperse jota en nyt linkkaa ku sei tykkää :D

[ 14 viestiä | ]