Otan kakkosta! Bitte! Otan kakkosta! Bitte!
Aprillipila exälle Aprillipila exälle
Midnight Uli Midnight Uli
Turpille omistettu Turpille omistettu
Kun väittelen itseni kanssa Kun väittelen itseni kanssa
Lapsuus ilman traumoja ei ole mitään Lapsuus ilman traumoja ei ole mitään
benis XDD benis XDD
terminating intensifies terminating intensifies
Ryppy soittaa hätänumeroon Ryppy soittaa hätänumeroon
Jäykkä paska saa kyytiä Jäykkä paska saa kyytiä
The virging american trans vs The chan brazilian tranny The virging american trans vs The chan brazilian tranny
Tulevaisuuden oikeuden puolustaja Tulevaisuuden oikeuden puolustaja
Hakurein neito Reimu Hakurein neito Reimu
Tom of glom Tom of glom
Vegaanit servattu Vegaanit servattu
Totuus löytyy, kun jaksaa etsiä Totuus löytyy, kun jaksaa etsiä
Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV
hauskaa hauskaa
Samat värit Samat värit
Kusitauko Kusitauko
False Positive - Found In His Hand (1/2) False Positive - Found In His Hand (1/2)
miten toimisit? miten toimisit?
Muista ketä tuet Muista ketä tuet
GET OUTTA HERE GET OUTTA HERE
 509 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.84 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 21:26:19
[ + 1 | ]

niin hyvee haukea

[77439] [niin_hyvee_haukea.mp4] [5.84 MB] [720x900] [32.13s] [] []

kettu

(136)  · 

pilkkijä

 · 

kala

(153)  · 

hauki

(22)  · 

varas

(150)
27.01.2025 23:32:54
#676617 [+-] Piilota Suosittele

>>676576 Kyllä täällä keskisuomen korkeudella toissaviikolla oli ihan
samannäköistä. Viikon plussakelit kyllä pudottivat puolimetrisen
hangen aika alas yhtään aukeammilla paikoilla.

Viikonloppuna kun kävi lumikenkäilemässä, niin hoidetun metsän puolella
lunta n.10cm ja yhtään tiheämmäksi meni, niin ei ollu plussakelit
päässeet vaikuttamaan ja hankea edelleen noin 40cm.
Viereisellä järvellä jäätä silti joku 50cm.

Ei todellakaan niin kylmä, kun joku vuosi sitten, mutta on 2000-luvun
jälkeenkin ollut talvia, että joulukuun lopussa ei ollut lunta senttiäkään
pihassa. Vuosi eteenpäin ja puolimetriä lunta ja -20 pakkasta.

Säätilat ovat keskiarvolla lämmenneet jonkinverran täälläkin, mutta
jos lunta kaipaa, niin saa tulla hakemaan täältä.

[ 3 viestiä | ]