mew :3 mew :3
boobs boobs
Gay Gay
Namu täti Namu täti
Levanterin kulliko se siinä? Levanterin kulliko se siinä?
Tissejä Tissejä
Saarioisten uusin einesherkku Saarioisten uusin einesherkku
Kuplassa Kuplassa
Jenkkien ja Venäjän ero Jenkkien ja Venäjän ero
kaunotar ja kulkuri kaunotar ja kulkuri
Hnnnnnngh! Hnnnnnngh!
kaatunmus kaatunmus
summonnaus apu summonnaus apu
anna parsakaalia :3 anna parsakaalia :3
Pekalla on asiaa Pekalla on asiaa
perspillu perspillu
Sama täällä Sama täällä
Baskaranta Baskaranta
Drachen Lord Skrrr Skrrr Drachen Lord Skrrr Skrrr
wowi ukko wowi ukko
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Nimi Nimi
 509 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.84 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 21:26:19
[ + 1 | ]

niin hyvee haukea

[77439] [niin_hyvee_haukea.mp4] [5.84 MB] [720x900] [32.13s] [] []

kettu

(136)  · 

pilkkijä

 · 

kala

(153)  · 

hauki

(22)  · 

varas

(150)
27.01.2025 23:32:54
#676617 [+-] Piilota Suosittele

>>676576 Kyllä täällä keskisuomen korkeudella toissaviikolla oli ihan
samannäköistä. Viikon plussakelit kyllä pudottivat puolimetrisen
hangen aika alas yhtään aukeammilla paikoilla.

Viikonloppuna kun kävi lumikenkäilemässä, niin hoidetun metsän puolella
lunta n.10cm ja yhtään tiheämmäksi meni, niin ei ollu plussakelit
päässeet vaikuttamaan ja hankea edelleen noin 40cm.
Viereisellä järvellä jäätä silti joku 50cm.

Ei todellakaan niin kylmä, kun joku vuosi sitten, mutta on 2000-luvun
jälkeenkin ollut talvia, että joulukuun lopussa ei ollut lunta senttiäkään
pihassa. Vuosi eteenpäin ja puolimetriä lunta ja -20 pakkasta.

Säätilat ovat keskiarvolla lämmenneet jonkinverran täälläkin, mutta
jos lunta kaipaa, niin saa tulla hakemaan täältä.

[ 3 viestiä | ]