kun kaikkea tapahtuu kun kaikkea tapahtuu
Vaimo matskuu? Vaimo matskuu?
maginot linja maginot linja
sähköinen mlem :3 sähköinen mlem :3
Tunnuslukuani ei kurkita! Tunnuslukuani ei kurkita!
vihaan sinua, mlemmlemlemlem vihaan sinua, mlemmlemlemlem
niilo22 ja uusi edittikone lahjoituksena Paulin Pelivideoilta niilo22 ja uusi edittikone lahjoituksena Paulin Pelivideoilta
siivousapulainen :3 siivousapulainen :3
Töitä, töitä Töitä, töitä
Suikkanen juttelee Suikkanen juttelee
Kiva syksy Kiva syksy
kuka muistaa sädetikut kuka muistaa sädetikut
Vuohi on iloinen asia Vuohi on iloinen asia
Että teki tiiätte Että teki tiiätte
Lenkillä Lenkillä
Mällit naamalle Mällit naamalle
ei saa herättää :3 ei saa herättää :3
Vekkuli eno Vekkuli eno
Fugushima Fugushima
pukuostoksilla pukuostoksilla
Klitorislaulu Klitorislaulu
Furryt Furryt
"vääntäskö tänään paskat matolle?" "vääntäskö tänään paskat matolle?"
muurahaispesän tuhoaminen muurahaispesän tuhoaminen
 509 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.84 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 21:26:19
[ + 1 | ]

niin hyvee haukea

[77439] [niin_hyvee_haukea.mp4] [5.84 MB] [720x900] [32.13s] [] []

kettu

(136)  · 

pilkkijä

 · 

kala

(153)  · 

hauki

(22)  · 

varas

(150)
27.01.2025 23:32:54
#676617 [+-] Piilota Suosittele

>>676576 Kyllä täällä keskisuomen korkeudella toissaviikolla oli ihan
samannäköistä. Viikon plussakelit kyllä pudottivat puolimetrisen
hangen aika alas yhtään aukeammilla paikoilla.

Viikonloppuna kun kävi lumikenkäilemässä, niin hoidetun metsän puolella
lunta n.10cm ja yhtään tiheämmäksi meni, niin ei ollu plussakelit
päässeet vaikuttamaan ja hankea edelleen noin 40cm.
Viereisellä järvellä jäätä silti joku 50cm.

Ei todellakaan niin kylmä, kun joku vuosi sitten, mutta on 2000-luvun
jälkeenkin ollut talvia, että joulukuun lopussa ei ollut lunta senttiäkään
pihassa. Vuosi eteenpäin ja puolimetriä lunta ja -20 pakkasta.

Säätilat ovat keskiarvolla lämmenneet jonkinverran täälläkin, mutta
jos lunta kaipaa, niin saa tulla hakemaan täältä.

[ 3 viestiä | ]