Wilfred 2/2 Wilfred 2/2
koronan seikkailut koronan seikkailut
Hieno mies Hieno mies
Karen sireeni Karen sireeni
Kuti kuti Kuti kuti
sleepover :3 sleepover :3
Oluta ja sispiä Oluta ja sispiä
Mit vit Mit vit
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Hehe Hehe
YTPMV: Robotnik_II.wmv YTPMV: Robotnik_II.wmv
Mal Malloy Mal Malloy
Olet isi Olet isi
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
hammas läägär hammas läägär
sipsejä kiitos :3 sipsejä kiitos :3
Bitch Bitch
Vitun kakara! Vitun kakara!
Vitsi :D Vitsi :D
Tallan uusivuosi Tallan uusivuosi
ninja ninja
Barbi Barbi
Fingerpori Fingerpori
saadanan balvoja saadanan balvoja
 509 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.84 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 21:26:19
[ + 1 | ]

niin hyvee haukea

[77439] [niin_hyvee_haukea.mp4] [5.84 MB] [720x900] [32.13s] [] []

kettu

(136)  · 

pilkkijä

 · 

kala

(153)  · 

hauki

(22)  · 

varas

(150)
27.01.2025 23:32:54
#676617 [+-] Piilota Suosittele

>>676576 Kyllä täällä keskisuomen korkeudella toissaviikolla oli ihan
samannäköistä. Viikon plussakelit kyllä pudottivat puolimetrisen
hangen aika alas yhtään aukeammilla paikoilla.

Viikonloppuna kun kävi lumikenkäilemässä, niin hoidetun metsän puolella
lunta n.10cm ja yhtään tiheämmäksi meni, niin ei ollu plussakelit
päässeet vaikuttamaan ja hankea edelleen noin 40cm.
Viereisellä järvellä jäätä silti joku 50cm.

Ei todellakaan niin kylmä, kun joku vuosi sitten, mutta on 2000-luvun
jälkeenkin ollut talvia, että joulukuun lopussa ei ollut lunta senttiäkään
pihassa. Vuosi eteenpäin ja puolimetriä lunta ja -20 pakkasta.

Säätilat ovat keskiarvolla lämmenneet jonkinverran täälläkin, mutta
jos lunta kaipaa, niin saa tulla hakemaan täältä.

[ 3 viestiä | ]