Kädet irti leidistä, tai muuten... Kädet irti leidistä, tai muuten...
Mittens armeijassa Mittens armeijassa
Sieltä löytyikin ryssä Sieltä löytyikin ryssä
Plurts Plurts
PIM! PIM!
tyronelle ei käynyt hyvin tyronelle ei käynyt hyvin
Illan elokuva "Hevoskaupoilla" Illan elokuva "Hevoskaupoilla"
Demari taas, tietenkin.. Demari taas, tietenkin..
husu husu
Päivää Päivää
Media Media
rekkamies apu rekkamies apu
Hyvästi Esko Hyvästi Esko
Kokeilu epäonnistui. Kokeilu epäonnistui.
Kissapataa Kissapataa
Cameltoe Cameltoe
Kiinan ilmasto Kiinan ilmasto
Varas Varas
Sammakko ei vaan enää jaksanut elää Sammakko ei vaan enää jaksanut elää
Perjantai Perjantai
Ilmastonmuutos Ilmastonmuutos
Yle taas 🤦‍♂️ Yle taas 🤦‍♂️
woman hate woman hate
KFC KFC
 509 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.84 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 21:26:19
[ + 1 | ]

niin hyvee haukea

[77439] [niin_hyvee_haukea.mp4] [5.84 MB] [720x900] [32.13s] [] []

kettu

(136)  · 

pilkkijä

 · 

kala

(153)  · 

hauki

(22)  · 

varas

(150)
27.01.2025 23:32:54
#676617 [+-] Piilota Suosittele

>>676576 Kyllä täällä keskisuomen korkeudella toissaviikolla oli ihan
samannäköistä. Viikon plussakelit kyllä pudottivat puolimetrisen
hangen aika alas yhtään aukeammilla paikoilla.

Viikonloppuna kun kävi lumikenkäilemässä, niin hoidetun metsän puolella
lunta n.10cm ja yhtään tiheämmäksi meni, niin ei ollu plussakelit
päässeet vaikuttamaan ja hankea edelleen noin 40cm.
Viereisellä järvellä jäätä silti joku 50cm.

Ei todellakaan niin kylmä, kun joku vuosi sitten, mutta on 2000-luvun
jälkeenkin ollut talvia, että joulukuun lopussa ei ollut lunta senttiäkään
pihassa. Vuosi eteenpäin ja puolimetriä lunta ja -20 pakkasta.

Säätilat ovat keskiarvolla lämmenneet jonkinverran täälläkin, mutta
jos lunta kaipaa, niin saa tulla hakemaan täältä.

[ 3 viestiä | ]