Conan - vanha haamu laulaa totuuksia Conan - vanha haamu laulaa totuuksia
Museo Museo
Kokkikorneri Kokkikorneri
G-manin salkku G-manin salkku
BÖRH BÖRH
Pihvi Pihvi
Lars Jacobin suihinotot Lars Jacobin suihinotot
hurja kissehyökkäys >:3 hurja kissehyökkäys >:3
maksa velat maksa velat
Olikin vain tyttöilijä Olikin vain tyttöilijä
Sexting Sexting
Osa2 Osa2
Silent Hill Silent Hill
Paavi onkin veleho!!!! Roviolle!!! (ei sinne pelitaloon) Paavi onkin veleho!!!! Roviolle!!! (ei sinne pelitaloon)
Ipa ja Kenway Ipa ja Kenway
Aivo voimaa Aivo voimaa
No hv sit hehe No hv sit hehe
tiny mew tiny mew
tyronen jihad tyronen jihad
Resident Evil Resident Evil
Tuttu biisi Tuttu biisi
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
jeesus tulee ja rankaisee jeesus tulee ja rankaisee
Onko tämä sitä huippumuotia Onko tämä sitä huippumuotia
 551 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.37 MB, 1 tiedosto, 07.02.2025 18:06:30
[ + 1 | ]

hyvä AK

[77822] [hyva_AK.gif] [1.37 MB] [320x240] [] []
hyva_AK.gif

ak47

(6)  · 

rikki

(60)  · 

räjähti

(10)  · 

ählämi

(129)  · 

jihad

(25)
07.02.2025 23:21:06
#679032 [+1] Piilota Suosittele

Tais tulla sabotaasi patruuna lippaaseen. Jos en ihan väärinmuista, niin
suurinosa noista 7.62x39 räjähteellä ladatuista pateista on jenkkien jäljiltä,
mitä joskus kylvivät vietnamiin. Luonnollisesti kaikkia löytöjä ei keretty
ampua ja sodan jälkeen pakattiin uudestaan muun surplussin joukkoon
joita sitten pääty vähän jokapuolelle planeettaa.

Noissa kylvetyissä erissä on vain muutamia
ansaksi ladattuja ja loput käypää tavaraa. Jos siitä erästä ladatuilla
pateilla joka patruunalla ase porsisi kuvan tavalla se hylättäisiin nopeasti.

Muutaman sekundan seassa piti aiheuttaa hämminkiä ja hiertämystä neuvosto
venäjän ja vietnamin välille, että myytte meille paskaa periaatteella
kun aseet ei kestä ampumista.

Jätän mahdollisuuden muistaa väärin.

[ 4 viestiä | ]