fug :D fug :D
Peloton sotapäällikkö M'Bantuve Peloton sotapäällikkö M'Bantuve
Sukupuoli Sukupuoli
Blend S Blend S
Angela Dorian Angela Dorian
Älä kurki >:3 Älä kurki >:3
Synnyt syvät Synnyt syvät
Poliisin suurin pelko Poliisin suurin pelko
Häpeällinen juominern Häpeällinen juominern
the goyim know the goyim know
orkuttaa orkuttaa
mämmi mämmi
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
Ann-Margret Olsson Ann-Margret Olsson
jännän äärellä jännän äärellä
Voiko? Voiko?
hehe hauskaa hehe hauskaa
uuuuuh jeaaah! uuuuuh jeaaah!
Seuraava sukupolvi Seuraava sukupolvi
HNNNNNNGGGGGGGGGGH HNNNNNNGGGGGGGGGGH
Nyt jytää Nyt jytää
M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi
Yläfemma Yläfemma
Stop testing! Stop testing!
 471 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.91 MB, 1 tiedosto, 02.03.2025 01:17:27
[ + 0 | ]

nuke

[78634] [nuke.png] [1.91 MB] [800x1027] [] []
nuke.png

nuke

 · 

paineaalto

02.03.2025 01:50:54
#683834 [+-] Piilota Suosittele

Ryssä siellä on vaan räjäyttänyt ne kolme pommia jotka vielä toimivat omiin siiloihinsa.

Kuka oikeasti uskoo, että venäjällä juuri sitä enempää on huollettuja pommeja edes sukellusveneissä? Niiden huolto maksaa älyttömästi joka vuosi, paljon enemmän kuin Ukrainan sota jos niitä olisi valmiina "edes" tuhat.

Ja kuka uskoo, että näistä tuhannesta ei olisi myyty joka vuosi löpöä pois kun se pitäisi vaihtaa, tai itse ydinkärkiä. Myös tritiumilla on markkinansa.

02.03.2025 19:42:23
#683972 [+1] Piilota Suosittele

>>683834 Alusta asti epäillyt, että eivät todellisuudessa omaa kuin
maksimissaan pari luotettavasti toimivaa ohjusta.
Siellä varmasti siilon komentajia kuumottaa, että tuleeko viestiä
painaa nappia, kun taistelukärki on myyty kauan sitten ja raketin
huoltoihin varatut rahat nussittu huvilan rakennukseen.

03.03.2025 04:19:35 | 04:20:51
#684085 [+1] Piilota Suosittele

>>683972
:D Neuvostoliitto vaikka niin sulkeutunut olikin, sieltä on tullut viestiä että ovat estäneet mitä olen lukenut, eri kerroilla ydinsodan 4 kertaa, 3 varmistettua, eli varmaankin puhutaan kymmenistä kerroista kun nappulanpainajat tiesivät mitä siitä seuraa.

Jenkeistä vastaavaa tietoa ei ole yhtäkään, johtuen ehkä siitä, että heillä oli ja on kehittyneemmät ennakkovaroitusjärjestelmät ja armeijassa tarkka järjestys eikä varmaan paljoakaan varkauksia.

Jenkit testaavat joka vuosi sadoilla raketeilla ja mittauksin, se maksaa niille satoja miljoonia joka kerta + jatkuvat kulut ydinaseiden, ympärysinfran ja ennakkovaroitussysteemien rakentamisesta, miehittämisestä ja huoltamisesta.

03.03.2025 21:19:42
#684194 [+1] Piilota Suosittele

>>684085 Se on jenkeistä tiedossa, että noiden pelkkä ylläpito taitaa maksaa
enemmän kuin suomen koko vuoden valtion budjetti.

Naapurista taas on vähänväliä juttua, miten puolustusbudjetista on käännetty
lukemattomiin taskuihin ja itse rivimies saa vanhasta kylmänsodan varastosta
koinsyömät jalkarätit ja kiinniruostuneen ak:n.
Sotilas sai uudet varusteet, joten homma on paperilla ok.

Tuo sama toistuu varmasti myös ydinaseiden mittakaavassa.

[ 4 viestiä | ]