Luolaston pojat Luolaston pojat
Nappausvekotin Nappausvekotin
paavo the panomies paavo the panomies
Ryppyreiän esittelyä Ryppyreiän esittelyä
Ihanat naiset Ihanat naiset
Gretalle terveisiä Gretalle terveisiä
Herätys! Herätys!
mutku isä mutku isä
linja-autossa on tunnelmaa linja-autossa on tunnelmaa
Juha ei voi hyvin Juha ei voi hyvin
Herrasmies Valtaoja Herrasmies Valtaoja
Pekka Sprängsprong Pekka Sprängsprong
Ihana nainen Ihana nainen
kaupoilla kaupoilla
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia
Haisuli, Jutta ja vassari Haisuli, Jutta ja vassari
AEAEAE AEAEAE
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
SANO SE ÄÄNEEN :D SANO SE ÄÄNEEN :D
Huoria turpaan Huoria turpaan
vegaani vegaani
Haisulilla on asiaa Haisulilla on asiaa
läpileikkaus helsingin kaupungin vuokrataloihin läpileikkaus helsingin kaupungin vuokrataloihin
 586 näyttökertaa, 11 viestiä, 30.41 MB, 1 tiedosto, 04.03.2025 02:20:26
[ + 4 | ]

Häkkinen

[78699] [tiedosto.mp4] [30.41 MB] [576x1028] [266.36s] [] []

formula

(19)  · 

häkkinen

07.03.2025 02:59:58 | 03:00:20
#685009 [+-] Piilota Suosittele

>>684902
1 aski kestänyt 3 viikkoa, mutta sitä ennen meni reilummin kun ryyppäsin, vaikka vain hiihtoloman.

e: niin se aski on siis avaamaton.

07.03.2025 21:10:30
#685117 [+-] Piilota Suosittele

>>685009
aski on siis avaamaton.

Tuo on itselle ainoa tapa. Pitää antaa lupa ja savukkeita piti olla saatavilla. Se on sitten isompi kynnys avata se aski.

08.03.2025 05:06:18
#685196 [+-] Piilota Suosittele

>>685117
Näh, poltan kun huvittaa, juon ainoastaan kun juon, ja selvinä kausina ei ole ongelma kävellä kaljahyllyjen poikki.

Sitä vaan päättää ett.. et.. ettei.. mä meen polttaan tupakin ja se on sun sekä perävoltin vika >>=(

[ 11 viestiä | ]