naku ankalle naku ankalle
puolustusvoimien tulevaisuus puolustusvoimien tulevaisuus
rawr rawr
anime anime
Baphomet Baphomet
boing :3 boing :3
Näppäimistö Näppäimistö
The Real Pokebusters The Real Pokebusters
Kukkaruukku Kukkaruukku
et saa sitä >:3 et saa sitä >:3
Mario Mario
koiro koiro
ei saa olla rasisti ei saa olla rasisti
Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne
auringon polttama auringon polttama
koulukiusaamista koulukiusaamista
A cruel jews' thesis A cruel jews' thesis
fantasiat fantasiat
jee raksuja :3 jee raksuja :3
Pussy Power Pussy Power
heh heh
Hyvin meni Hyvin meni
minä olen kovaäänisin :3 minä olen kovaäänisin :3
Somali piilossa Somali piilossa
 518 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 06.03.2025 02:17:36
[ + 1 | ]

tuninkia

[78809] [tuninkia.png] [0.47 MB] [640x467] [] []
tuninkia.png

tuning

(7)  · 

amis

(36)  · 

pakoputki

(20)
06.03.2025 03:47:02
#684812 [+-] Piilota Suosittele

Oi ollut hirmuinen vaiva laittaa se pöräytteleen tuosta siimavirityksestä ne sauhut.. Liikenteessä joskus valoissa talvella kiinnittää huomion, kun autoista ihan modaamatta vain toisesta putkesta tulee vesihöyry ja savu.

06.03.2025 18:53:09
#684886 [+1] Piilota Suosittele

>>684812 Amiksen aikana pari luokkakaveria kävi näyttämässä vanhaa
halliautoa 700 000km ajettua transportteria katsastuksessa.
Inssi laitto testerin putkeen ja polki kaasua. Ihmetteli, että
ompas muuten helevetin hyvät arvot tämänikäsessä ja ajetussa.

Jätkät koittaa pitää naamaa näkkärillä kun oli laittanut testerin
koristeputkeen ja auton oma putki varmaan vuoti/puhalsi sinne senverran
paineella, että anto lukemat.

Narinaa iskarista, mutta tuli leima. Halliopettaja ihmetteli, että
miten se meni läpi ilman, että autopuolella olisivat
puliveivanneet päästöt kuten siihenasti.

06.03.2025 22:23:53
#684928 [+1] Piilota Suosittele

>>684812
Kävin tänään Ruottissa. Sieltä takas tullessa ohituskaistalla körötteli joku amisauto nippanappa satasta yrittäessään ohi toista nippanappa satasta köröttelevää. Vilikuttelin vähän valoja niin löytihän se amisnisti sen kaasunki. Saatanallinen pölypilivi jäi jäläkeen ja kärryssä haisi kuollu rotta seuraavat 20 kilsaa. Piti ihan varalta pysähtyä huoltiksen parkkiin kattoon, että palaako mun auto vai mikä on hätänä. Kaiken lisäks vielä se nistihomosatanistipaska lähti heti seuraavasta rampista ylös.

Kyllä se on niin, että amiksen palkka on kuolema.

[ 5 viestiä | ]