Tokko suljetun rajan päällimmäinen syy ole estää niitä kuolonuhreja ? Aika selkeästi on näytettävissä, että ongelmat ovat ulkopuolelta peräisin, joten rajojen sulkeminen säästää ihmishenkiä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
vitun taponen
Luolastolaisia
sitä parempaa väkivaltaa
Allah Kakbar
piri toimii
terroristi ottaa rennosti
islamofobia
Riialla tais olla odotukset korkealla
Cuck ?
Jussi
Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit.