Huomenta Huomenta
Vasemmiston äänestäjä Vasemmiston äänestäjä
Uusi muki Uusi muki
Leivo mun kaa Leivo mun kaa
Ryppyreiän esittelyä Ryppyreiän esittelyä
Mutku Marin! 4 Mutku Marin! 4
Pesukarhun seikkailu Pesukarhun seikkailu
Missä kaikki hyvät miehet?! Missä kaikki hyvät miehet?!
hapsi hapsi
aurajuusto aurajuusto
Hei isä? Hei isä?
Joko nyt se tiede meni liian pitkälle? Joko nyt se tiede meni liian pitkälle?
Iso ja pieni Iso ja pieni
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Maitoa Maitoa
Ei kukaan jää noin rumaa kaipaamaan Ei kukaan jää noin rumaa kaipaamaan
I have no tits I have no tits
Viheltää Viheltää
Saunaan Saunaan
Koirat perkele Koirat perkele
Mies ja kitara Mies ja kitara
Paskaset naurut Paskaset naurut
rakkauden kaupunni rakkauden kaupunni
Toiset tykkää muhkummasta Toiset tykkää muhkummasta
 510 näyttökertaa, 3 viestiä, 6.04 MB, 1 tiedosto, 18.03.2025 03:50:40
[ + 0 | ]

pajeeteille kuitua

[79235] [54d564da1fe1d51f.mp4] [6.04 MB] [720x1280] [13.60s] [] []

do not redeem

 · 

intia

(159)  · 

valokuitu

18.03.2025 04:17:34 | 04:18:45
#687159 [+-] Piilota Suosittele

Mun pöydällä on kuulokkeen johdot (vihreät), näppiksen ja hiiren johto, silti en löydä yöksi aina irroittamaani Razerin johtoa ja näyttää vähän tolta.
power cgf

lastwake

razer...

ja mun minibaarijääkaappi pitää enemmän meteliä kuin kone päällä, itseasiassa auttaa nukahtamaan, mutta tietokoneeseen herää.

18.03.2025 23:20:27
#687274 [+-] Piilota Suosittele

>>687159 Tässä oli tietokonepöydällä yhdet kännykän nappikuulokkeet varalla,
jos headsetistä loppuu virta ikävällä hetkellä. Pyyhin paikkoja ja mielestäni
nostin johonkin hyllylle, mutta viikon niitä tässä etsinyt ja miettinyt, että
mihin vittuun voi tälläisessä huoneessa hukata nuo nappikuulokkeet.

[ 3 viestiä | ]