Lentäviä kiinalaisia :D Lentäviä kiinalaisia :D
Uusi lelu Uusi lelu
los columbianos los columbianos
Elävänä tai mieluiten kuolleena! Elävänä tai mieluiten kuolleena!
börheä leipä börheä leipä
kyykkäys apu kyykkäys apu
viisas mies viisas mies
Opiskelua Opiskelua
ihana nainen ihana nainen
murican womeeen murican womeeen
Toimii vain yhteen suuntaan, kuulemma Toimii vain yhteen suuntaan, kuulemma
ebin skilllzz ebin skilllzz
aleikum tramal aleikum tramal
halibörhelit halibörhelit
hieno moottoripyörä hieno moottoripyörä
Tonttutyttö Tonttutyttö
varo limboajia varo limboajia
Melkosia otuksia nuo kissat Melkosia otuksia nuo kissat
rautaa rajalle rautaa rajalle
taivaalta sataa, suu auki taivaalta sataa, suu auki
aatu aatu
blyat avaruusohjelma blyat avaruusohjelma
Hapsi_ ja nakuankka elokuvassa Hapsi_ ja nakuankka elokuvassa
Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin? Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin?
 539 näyttökertaa, 9 viestiä, 15.1 MB, 1 tiedosto, 18.03.2025 03:53:34
[ + 2 - | ]

oot boomer nyt

[79240] [2798ec3f9e508622.mp4] [15.1 MB] [720x1280] [80.28s] [] []

aika

(23)  · 

kuluu

 · 

minä

(12)  · 

en

(17)
18.03.2025 10:17:21
#687190 [+3] Piilota Suosittele

mutta 80s albumit 2000 luvun alussa olivat luokkaa fucking awesome ja ovat edelleen
2000-luvun musiikki sensijaan, hyvät hyssykät

18.03.2025 23:35:48
#687284 [+1] Piilota Suosittele

Ottaen huomioon, että klassista musiikkia soitetaan edelleen ja ne on sävelletty
useampi satavuotta sitten. Eli ei kannata hirveästi miettiä sitä, mikä on paperilla
vanhaa vaan kuuntelee just sitä mikä korvaan kuulostaa hyvältä just sillä hetkellä.

Myönnetään että vähän on missään soittolistassa mitään mikä on tehty
viimeisen 5-vuoden aikana.

18.03.2025 23:37:27
#687286 [+2] Piilota Suosittele

>>687284 siis parasta on että nimee ykski neekeri joka on säveltäny jotain sibeliusta chopinia tai mozartia vastaavaa.

niin-pä. ugala-vitun-bugala mustat miehet tekee räppäävää rytmimusiikkia joka voidaan säveltää röökiaskin kanteen. tetttttttttttttttttttttttttt

18.03.2025 23:53:31
#687292 [+1] Piilota Suosittele

>>687286 Vaikea kuvitella, että kovinkaan monen tumman rap-artistin tuotantoa
kuunnellaan 100-vuoden päästä. Sibeliusta, Bachia ja Mozarttia ihan varmasti vielläkin.
Suurella varmuudella tämänpäivän raskaammaksi laskettavaa tuotantoa kuullaan tulevaisuudessa
samalla idealla, kuin Elvistä tänään.

[ 9 viestiä | ]