Tuo puu ampui minua Tuo puu ampui minua
Vihainen peili Vihainen peili
tie on tie tie on tie
en yrittänyt mitään :3 en yrittänyt mitään :3
Varokaa Varokaa
Voi itkun itku.. Voi itkun itku..
Onnenpyörä Onnenpyörä
ylläri ylläri
sormi :3 sormi :3
Florida man Florida man
HoMM 3 HoMM 3
Kesäkroppa Kesäkroppa
Elmer1 :deniä metsästän :) Elmer1 :deniä metsästän :)
tyty tyty
Hei... Hei...
Rötöstely on tärkeintä Rötöstely on tärkeintä
Muuttokuorma Muuttokuorma
Ripulipuolue Ripulipuolue
Lilu Lilu
Rauha ei ollut koskaan vaihtoehto Rauha ei ollut koskaan vaihtoehto
Moon Moon servaa Moon Moon servaa
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
tyrone ei taida voida hengittää tyrone ei taida voida hengittää
Dewback Dewback
 653 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.26 MB, 2 tiedostoa, 21.03.2025 05:42:38
[ + 2 | ]

Jämäpasta makkarapöperö

[79361] [tiedosto_1.jpg] [2.07 MB] [3088x3088] [] []
tiedosto_1.jpg
[79360] [tiedosto_2.jpg] [2.2 MB] [3088x3088] [] []
tiedosto_2.jpg

makkara

(95)  · 

pasta

(16)  · 

jämä

 · 

kastike

(19)
21.03.2025 19:29:12
#687939 [+-] Piilota Suosittele

Joskus on kiva leikkiä sekapastalla. Esimerkiksi makaroonit imee sitä tomaattikastiketta sisäänsä, kun taas spaghetti ei oikeen ime yhtään. Usein rakettispaghettia sekä makarooneja sekotellu keskenään tästä syystä. Samanlailla toi putkilopasta on vähän tylsää yksinään

[ 4 viestiä | ]