Joskus on kiva leikkiä sekapastalla. Esimerkiksi makaroonit imee sitä tomaattikastiketta sisäänsä, kun taas spaghetti ei oikeen ime yhtään. Usein rakettispaghettia sekä makarooneja sekotellu keskenään tästä syystä. Samanlailla toi putkilopasta on vähän tylsää yksinään
[
4 viestiä
|
]
⭰
Duunaro perjantai iltapala
koitappa katkasta
Lihat kypsyy
sipuli tee makkara
Salapoliisi ja makkaran palat
Gaza onko nälkä :D
Ooooooh just sloppin' it all in, mate
makkara
Spagettimonsteri taikoo esiin kaksi hevosta ja kastikereseptin