Sitä parempaa laittomuutta Sitä parempaa laittomuutta
aku aku
Semmoiset sitten eilen Semmoiset sitten eilen
Taikuutta :3 Taikuutta :3
Kaikki hyvin Kaikki hyvin
Heavyech Heavyech
Viljelijätytyä Viljelijätytyä
Kun ei ollut ylämäkeä Kun ei ollut ylämäkeä
Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään
Voi koiro :D Voi koiro :D
Raportti.. Raportti..
Sapuskaa Sapuskaa
Annan silmät, mitä sinä annat? Annan silmät, mitä sinä annat?
:3 :3
Siirtykää sivulle 89 Siirtykää sivulle 89
Persu Persu
Ei ees väsytä Ei ees väsytä
Dog Fort Dog Fort
Minkä kuulet? Minkä kuulet?
Gateway Gateway
Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava
kuvvin kuva kuvvin kuva
Jussi jäi kiinni valehtelusta jälleen kerran Jussi jäi kiinni valehtelusta jälleen kerran
Kaksi tapaa Kaksi tapaa
 507 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 26.03.2025 16:17:54
[ + 1 | ]

nippon kazauwa

[79515] [6dcd399916bd1609.jpg] [0.84 MB] [1220x1494] [] []
6dcd399916bd1609.jpg

kiina

(174)  · 

usa

(202)
07.03.2026 14:43:12 | 14:45:08
#741012 [+-] Piilota Suosittele

Niin ? Mikä oli pointti ? Tää on vähän sama asia, miten @nekustaja itkee miksi ei juutalaiset presidentit kuten Trump käy itkumuurilla jossa vierailijoiden halutaan käyttävän kipaa, niin onhan ne nyt Juutalaisia koska ne käytti kipaa pyhällä alueella, jossa niiden haluttiin käyttävän kipaa !

Mutta kun Sauli Niinistyö käytti itkumuurilla kipaaa, siitä ei puhuta. Se oli eri asia, se käytti eri tavalla kipaa. Se kutsuttiin sinne, ei ole mitenkään sama asia että Sauli Niinistö käytti itkumuurilla kipaa. Ei se ole Juutalainen

Mutta sitäpaitsi! On olemassa kuvia kun Trump käytti itkumuurilla kipaa! Sitäpaitsi! Nekustaja juuri lähettelee medioita jossa Trump käyttää kipaa! Sitäpaitsi se sanoi, miksi ei Juutalainen käytti kipaa alueella, jossa vierailijoiden halutaan käyttävän kipaa? Sitäpaitsi! Sitäpaitsi! Sitäpaitsi!

Mut Niinistö käytti kipaa mut siitä ei saa puhua, se oli eri asia

Mut sitäpaitsi Trump käytti kipaa alueella jossa niiden haluttiin käyttävän kipaa yhyy !

[ 11 viestiä | ]