päriseekö? päriseekö?
nyt on hyvä päivä olla kissa :3 nyt on hyvä päivä olla kissa :3
Legenda jo syntyessään Legenda jo syntyessään
Totuus 2 Totuus 2
hyvää joulua hyvää joulua
CyberpunkLuolasto - Cutenap CyberpunkLuolasto - Cutenap
nurmenkorjuuaika nurmenkorjuuaika
ihmeelisesti lämmittää tämä paikka ihmeelisesti lämmittää tämä paikka
Kieku ja Kaiku Kieku ja Kaiku
Koira ja kissa Koira ja kissa
Poliisi tiedottaa Poliisi tiedottaa
Chimichangas Chimichangas
kautta likaisten varpaitteni kautta likaisten varpaitteni
koira tuo kulkukissen :3 koira tuo kulkukissen :3
Kaksimielinen suunta-alahäriö Kaksimielinen suunta-alahäriö
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
paras meemi vuosi? paras meemi vuosi?
Ihana nainen Ihana nainen
hyvää terveyttä hyvää terveyttä
Hevonen joka toiselle kuoppaa kaivaa Hevonen joka toiselle kuoppaa kaivaa
Nää mainokset ... Nää mainokset ...
Merenneito Merenneito
Cyberpunk luolasto - Mirri irti. Cyberpunk luolasto - Mirri irti.
Ihana nainen Ihana nainen
 832 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 19.03.2018 02:17:03
[ + 8 - | ]

Repostnikkiä häiritään

[9263] [0.png] [0.22 MB] [483x555] [] []
0.png

jimbo

(13)  · 

repostnik

(20)  · 

ms paint

 · 

perseestÄ

(12)  · 

vttu

19.03.2018 03:02:07
#39369 [+-] Piilota Suosittele

>>39351
>>39360
En väitä vastaan tai vastustele, mut paintilla on vitun työlästä saasa mitään aikaan, ja jos saat, se näyttää naapurin koiran perseeltä kuten tämä.

Se on tän kuv.. töherryksen pointti.

Kolehtia kasaan saatana! Tarviin vaa 9€, ni teen teistä taas kunnon homoja (se kuka lahjottaa enemmän kuin 2€, saa päättää kenestä).

Vituttaa saatana muukenki, ku pitäs ihan työn puolesta hakata joku kirveel.. Adobe Photoshopilla.

19.03.2018 04:00:34
#39395 [+-] Piilota Suosittele

>>39374
ni suosittelisin sitä hoitoon menoa

Olen kyllä ollu hoidossa, vaan vähän eri syistä.

Joo, tiedän että näytän kirjottelun ja kuvien perusteella leposidepotilaalta, mutta olen oikeasti vaan kovia kokenut tavallinen valkonen heteromies.

Välil homottaa, mutta aisat on ohjaksissa tukevasti (paitsi melko monen muun mielestä).

Kaikki siis ok, tykkään vittuilla, ja saada vittuilua. Sitä ei kaikki joko kestä, tai sitten vaan tajua täällä Jätän ne rauhaan, ketkä eivät sitä siedä, kuhan vaan pyytää.

Enno kommentoinu esim Darius-sedälle sen jälkeen ku sovittiin. En edes mainitse sitä tässä @ -jutulla.. jooh.. juuh.. harkitsen sitä hoitoon menoa :D

[ 8 viestiä | ]