Samaan tapaan, opiskelun ilmoittautumiseen pitää olla henkkari messissä. Sitten itketään kun ei pääse. Yhyy nyhyy. Miksi ei käy myöhemmin henkkari? Yhyy. Lehtiin asti ilmoitellaan itkua.
Se, jos ensimmäisessä testissä failaa noin pahasti tulee kysymys oletko oikeassa paikassa ollenkaan?
[
3 viestiä
|
]
⭰
Paras elintaso ja etuudet
uusi pituusennätys
Nigga
Neekeri
Nakuankka Salilla
klamydia
hapsi ninjas
neekerit o väkivaltasii :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD